Sagen er den at min lille kat på 6 måneder igår var væk hele dagen. Vi kaldte og kaldte for hun plejer lige at komme hjem engang i mellem i løbet af dagen, og især når vi også er ude i haven. Men hele dagen har jeg haft en følelse af at hun har været lukket inde i naboens skur. ( de har er skur der ligger mod enden af vores have )
Nå men omkring ved 15-15.30 tiden prøver min mand igen at kalde på hende, og får så øje på hende i vinduet af deres skur. Og jeg skynder mig over til naboen for at få hende ud, men jeg kommer op i en kæmpe diskussion med dem inden jeg får lov at komme ud i skuret, og da min lille kat self bliver bange, kan vi ikke finde hende, og de tror dermed ikke på mig. Min mand går så derover da jeg er kommet tilbage uden katten, og jeg kan høre hvordan 3 mænd råber ad min mand. Da min mand kommer tilbage igen siger han at de siger de har ret til at dræbe vores kat hvis den er på deres grund.
Efter noget tid prøver jeg at gå derover med hendes madskål, og grædende spørger jeg om jeg ikke nok må gå ind og kigge efter hende igen, og det får jeg så lov til. Hun er ikke til at finde, og de siger at hun nok har fundet en vej ud. Men de vil lade døren til skuret stå åbent ind til aften så hun kan komme ud hvis nu hun skulle gemme sig.
Vi kalder på hende hele aften men hun dukker ikke op. Nu her til morgen kl 5 da min mand skal på arbejde, ser han at vores kat sidder i vinduet inde i skuret. Jeg er lettet over at hun ikke er væk, men at hun nok har været for bange til at løbe ud.
Men nu tænker jeg så, når jeg får hende hjem igen hvad skal jeg så gøre ? Jeg tør jo ikke at lukke hende ud mere. Jeg er bange for hvad der sker med hende hvis hun går ind i deres skur igen 
Anmeld
Citér