Anonym skriver:
Hejsa
jeg er helt ny herinde og har aldrig brugt sådanne sidder før.
Sagen er den, at jeg er blevet uventet gravid: hvordan skete det lige? Jeg har en dejlig skøn mand som er fuldstændig klar på den her fanilie forøgelse! Vi har i forvejen 2 børn på 7 og knap 4.
Det her er mit livs største chok! Jeg troede ikke vi skulle ha flere børn - men det tænker jeg med al sandsynlighed vi skal! Jeg kan nok ikke klare en abort. Samtidig har jeg en uro indeni, og jo slet ikke de følelser jeg havde, som jeg havde da jeg blev gravid med de to andre.
Er der nogen som har oplevet noget lignende og er kommet 'hele' ud på den anden side og lykkelige for en 'uventet 3'er'?
Kh den chokerede
Vi har prøvet lidt det samme, bortset fra at det er en 2'er jeg venter
Smed p-pillerne til august, og ved fra tidligere at jeg havde voldsomt svært ved at blive gravid. Det tog virkeligt længe om at få hormonerne ud af kroppen og hele processen strakte sig over 3 år før jeg blev gravid med den første.
Midlertidigt renoverer vi hus hele efteråret og tiden til hinanden er stort set lig nul, så da jeg alligevel står med en positiv test i december er jeg fuldstændig i chok! Fire mdr!! Fatter det stadig ikke!!
Har slet ikke nået at "crave" at være gravid og have en baby, så det er virkeligt helt anderledes denne her gang. Barnet er så velkomment og vi vil det så gerne nu, men det har godt nok taget tid at vende sig til. Er næsten i tredje trimester, og kan stadig have dage hvor jeg ikke forstår det.
Mon ikke du bare lige skal vende dig til det også?
Anmeld
Citér