Uventet gravid med nummer 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.602 visninger
31 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2017

Anonym trådstarter

Hejsa

jeg er helt ny herinde og har aldrig brugt sådanne sidder før. 

Sagen er den, at jeg er blevet uventet gravid: hvordan skete det lige? Jeg har en dejlig skøn mand som er fuldstændig klar på den her fanilie forøgelse! Vi har i forvejen 2 børn på 7 og knap 4. 

Det her er mit livs største chok! Jeg troede ikke vi skulle ha flere børn - men det tænker jeg med al sandsynlighed vi skal! Jeg kan nok ikke klare en abort. Samtidig har jeg en uro indeni, og jo slet ikke de følelser jeg havde, som jeg havde da jeg blev gravid med de to andre. 

Er der nogen som har oplevet noget lignende og er kommet 'hele' ud på den anden side og lykkelige for en 'uventet 3'er'? 

Kh den chokerede ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa

jeg er helt ny herinde og har aldrig brugt sådanne sidder før. 

Sagen er den, at jeg er blevet uventet gravid: hvordan skete det lige? Jeg har en dejlig skøn mand som er fuldstændig klar på den her fanilie forøgelse! Vi har i forvejen 2 børn på 7 og knap 4. 

Det her er mit livs største chok! Jeg troede ikke vi skulle ha flere børn - men det tænker jeg med al sandsynlighed vi skal! Jeg kan nok ikke klare en abort. Samtidig har jeg en uro indeni, og jo slet ikke de følelser jeg havde, som jeg havde da jeg blev gravid med de to andre. 

Er der nogen som har oplevet noget lignende og er kommet 'hele' ud på den anden side og lykkelige for en 'uventet 3'er'? 

Kh den chokerede ��

Vi fik uventet en nr 3 på et sprængt kondom. 

Manden ville ikke have flere, mit hjerte ville. Jeg bestilte tid til abort snak ved lægen men mit hjerte vandt og i dag sidder vi - som samlet familie - med 3 børn på 9,8 og 3. 

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym trådstarter

Okay - var du aldrig i tvivl eller følte frygt/angst for den nye fremtid? 

Anmeld Citér

10. april 2017

2721

Det ved jeg om et par uge. Indtil videre har jeg ikke forligs mig med det, men håber det sker når lillebror er kommet til verden

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym trådstarter

Må jeg spørge mere ind til din situation? Nummer 3? Uventet? Og alderForskel på dine ��undskyld hvis jeg spørger for meget

Anmeld Citér

10. april 2017

Lul85

Kender følelsen alt for godt.

Uventet gravid med nummer 3....chok...bestemt ikke planlagt. Jeg havde i forvejen 2 skønne børn på 11 og 7 år og havde bestemt ikke planer om at der skulle komme flere.

Men da jeg opdagede min graviditet var jeg ikke et sekund i tvivl om at vælge barnet til. Ligesom du var tanken om en abort ikke til at bære.

Jeg følte også en vis uro ved situation. Det tog noget tid før end jeg følte glædefølelsen over graviditeten. Jeg husker at det hele var så uvirkelig for mig, idet jeg aldrig havde overvejet en nummer 3 som en mulighed. Jeg skulle lige have lidt tid til at vende mit familiebillede

I dag er min nummer 3, 5 mdr. Han er den skønneste lille dreng og elsket af hele familien.

Til trods for mine bekymringer i starten af graviditeten, må jeg idag nok indrømme at den lille fyr har bragt vores familie alt mulig glæde og lykke. 

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Okay - var du aldrig i tvivl eller følte frygt/angst for den nye fremtid? 

Jeg var MEGET i tvivl og derfor aftalte jeg også en tid med lægen fordi min bedre halvdel slet ikke ville have flere og vi havde jo beskyttet os af en årsag.

Jeg var bange for om vi kunne blive sammen uanset hvad udfaldet blev fordi jeg ønskede og han gjorde ikke. Så en skulle "ofre" sig. Det er et af de mest forfærdelige dilemmaer jeg har stået i. 

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym trådstarter

Hvor er I søde at svare mig. Jeg har vidst det i lidt over tre uger nu og er 8+1 idag. Jeg synes stadig jeg vågner med hjertebanken og fortvivlede. Uden egentlig at kunne sige over præcis hvad! 

Anmeld Citér

10. april 2017

Dorthe1986

Her var det godt nok kun en Nr to, men jeg havde en dreng i forvejen og min mand havde to drenge og vi synes ligesom vi havde nok børn tilsammen. Vi var i hvert fald enige om at fælles børn var ikke det vi ville. Men så blev jeg sgu gravid og vi var begge i tvivl og jeg bad også om en abort, men til alles held var jeg så kort henne man ikkr kunne se det på en scanning så fik ekstra tid at tænke. Og ja det endte med vi sagde at sådan måtte det være. Det tog mig et godt stykke tid førend min uro forsvandt.

I dag har vi en lille pige på 8 måneder og vi ville ikke være hende foruden  drengene er 6, næsten 7 og 10.

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym trådstarter

Lul85: 

kan du huske hvor længe der gik inden du fandt den glæde? Jeg føler mig voldsom unormal her efter tre uger ...... ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.