Uventet gravid med nummer 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er det skønt at høre!

Jeg er uventet gravid med nr 3. Vi ville begge gerne have en mere, men 3. graviditet kom pludseligt/uplanlagt og der bliver kun 19 måneder mellem nr. 2 og nr. 3. Jeg er 35+6, så det er lige om lidt og jeg er ret nervøs for hvordan det bliver. Er der meget forskel på at have 2 og tre børn. Vores den ældste er 7 år. 

Altså jeg synes faktisk det er en del hårdere end, at have to. Men det er fordi man aldrig bare kan dele sig ligeligt. Vores den ældste er nu 9, og går til sport tre gange om ugen. Så vi kører meget frem og tilbage - den der så er hjemme har jo travlt med mindste mand fordi han er træt og gerne vil tidligt i seng osv. Så jeg synes hende i midten tit bliver lidt klemt. Men vi snakker tit om, at det jo en hårdt fordi han er ‘baby’ endnu. Om et år tænker jeg meget er nemmere - fordi de bliver mindre krævende - hvis det giver mening? Det er jo krævende på en helt anden måde, med så små folk i huset 

måske synes jeg også det er hårdt fordi mine var 4 og 7 da han blev født - så vi blev lidt slået hjem med en baby. Der tænker jeg du er point foran du er jo stadig i det med en lille, når han er 19 måneder  men guld værd med en på 7!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er næsten højgravid med nummer 2 nu. Det var uventet og i et helt nyt forhold. Ind til videre har jeg det ikke på samme måde som med nummer 1, men tror det er fordi fremtiden bare skræmmer mig og han lun er 3 år. Synes det er noget Af en omvæltning. Men tror da det hele kommer når hun er født 

3 år er da en skøn alder at bliver storebror i  det var i hvert fald godt ved os. Jeg håber det bliver lige så dejligt for jer!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.