Flyve langet ned til varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2017

Kay

Mariehøne123 skriver:

Autostole i flyveren? Det er vist kun hvis manselv rejser med to babyer alene. Dine sidder fint i flyveren med bæltet evt forbered den lille på at hun jo skal sidde selv ved start og landning

vi bruger ikke vådservietter men tror ikke de skal pakkes ned. Men spørg i lufthavnen der står personale klar inden sikkerhedskontrollen til at hjælpe. 

super tak... der  står flere steder ar børn op til 4-5 år bruger bil sæder i flyvere... det undre godt nok også mig... for det står ikke i nogle af papirene eller på flyselskabets eller lufthavnens hjemmeside så går ud fra den er valgfri... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Kay skriver:

super tak... der  står flere steder ar børn op til 4-5 år bruger bil sæder i flyvere... det undre godt nok også mig... for det står ikke i nogle af papirene eller på flyselskabets eller lufthavnens hjemmeside så går ud fra den er valgfri... 

Det har jeg aldrig set eller hørt om, så det skal i ikke bekymre jer om. De kan jo også sidde nornalt i en stol derhjemme. Desuden er de jo stadig så små at de kan ligge halvt ned på sæderne og sove og kravle rundt det kunne de ikke med autostole. 

Anmeld Citér

25. marts 2017

Kay

Mariehøne123 skriver:

Det har jeg aldrig set eller hørt om, så det skal i ikke bekymre jer om. De kan jo også sidde nornalt i en stol derhjemme. Desuden er de jo stadig så små at de kan ligge halvt ned på sæderne og sove og kravle rundt det kunne de ikke med autostole. 

Nej og det er også længe de skal sidde i sådan en autostol hvis det er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.