Flyve langet ned til varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Kay skriver:

Vi er blevet oplyst om det af ørelægen og har sådan nogle specielle "modellervoks aktige" ørepropper med et neopren pandebånd til hende af samme grund det er noget med bakterier da der jo selv sagt er åbent hele vejen inde...

Okay 

Vil da lige høre min ørelæge på onsdag når mine piger skal til deres tjek 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Husk i øvrigt at holde øje med udenrigsministeriets rejsevejledning. Jeg ville ikke selv rejse dertil hvis der er militær undtagelsestilstand og i så fald er jeg ret sikker på rejseforsikringen dækker

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/militaer-undtagelsestilstand-vil-loese-alle-problemer/6585421

Anmeld Citér

23. marts 2017

mummitrolden

Hvor skal I hen på Philippinerne? Det er et fantastisk land med de skønneste mennesker

Anmeld Citér

23. marts 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Kay skriver:

Vi har haft nogle rimelig turbolente år... med mandens on and off arbejdsløshed, jeg fik bækkenløsning tidligt i begge graviditeter og så blev vores yngste er født med forskellige diagnoser og skulle opereres og en masse og jeg fik efterfødsels reaktion så vi har faktisk ikke rigtig været på ferie i 6 år... Jo hjemme ved mine forældre men ellers ikke... så vi har virkelig trængt til ferie... og så bliver jeg 30, så opsparingen til fest har vi valgt at bruge på ferie   

Hvor bliver det dejligt for jer! jeg håber, I får en fantastisk ferie. Du har fået så mange gode råd, at jeg ikke lige har noget at supplere med, selvom vi også rejser meget.

Anmeld Citér

23. marts 2017

Kay

mummitrolden skriver:

Hvor skal I hen på Philippinerne? Det er et fantastisk land med de skønneste mennesker

Vi skal til dumagete og siquiore, vasket var der nede for 6 år siden og det var så skønt..  og så søde og venlige mennesker 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Kay

SØS skriver:

Hvor bliver det dejligt for jer! jeg håber, I får en fantastisk ferie. Du har fået så mange gode råd, at jeg ikke lige har noget at supplere med, selvom vi også rejser meget.

Tak  

Anmeld Citér

24. marts 2017

HPH

Minapril2015 skriver:

Råd: Ha tons af snacks, og drikkelse med. Især til ørebarnet. Den lille med dræn, skal gerne have drikke under opstigning og nedstigningen eller noget det kan spise undervejs.  Og underholdning..!! Og stædighed. Få jeres børn til at sove undervejs. 

Undervejs på rejsen skal den lille med dræn, bruge ørebånd samt ørepropper når det badet i pool eller strand. Drænet må ikke få klor samt saltvand. 

Hvis i bruger klapvogn, så ha myggenet og solskærm med. 

Husk for meget solcreme i faktor for meget. 

Giv neutraliserings piller til maven. Kan fåes til både børn og voksne. For alle de nye mad bakterier 

Hmm... masser af sodavandsis og læskedrikke. 

Hyg jer 

Hvis drænene virker mærker den lille intet.der kommer jo netop ikke tryk i ørene når de har dræn.

vores datters sidste flyvetur var med et dræn og hun klagede lidt over øret uden. Vi gav penodil og slikkepind. 

Men ingen problem hvis de virker.

Anmeld Citér

24. marts 2017

Kay

HPH skriver:

Hvis drænene virker mærker den lille intet.der kommer jo netop ikke tryk i ørene når de har dræn.

vores datters sidste flyvetur var med et dræn og hun klagede lidt over øret uden. Vi gav penodil og slikkepind. 

Men ingen problem hvis de virker.

Vi håber meget på de virker  De blev tjekkede det.  8 og sad fint 

Anmeld Citér

25. marts 2017

Kay

Mariehøne123 skriver:

Vi var i samme situation sidste år med vores store. Vi indførte flyverble det er jo presset hvis de skal tisse når nan er spændt fast. Det accepterede hun uden problemer at man skulle have flyver ble på. Vores den lille smed også bleen i Thailand men fik ble på i flyveren uden problemer men han var også bange for fly toiletterne.

hvis i bruger iPads så køb et dobbeltstik til høretelefonerne så i kan de film med ungerne og gode børnehøretelefoner.  

har lige siddet og tjekket nettet tyndt og set flere der råder til at havde autostole eller specielle seler med til at spænde børn fast i ud over selen... er det noget man skal eller en valgfri ting?

og ved du om våd servietter skal i den der 1 litters pose?

Anmeld Citér

25. marts 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Kay skriver:

har lige siddet og tjekket nettet tyndt og set flere der råder til at havde autostole eller specielle seler med til at spænde børn fast i ud over selen... er det noget man skal eller en valgfri ting?

og ved du om våd servietter skal i den der 1 litters pose?

Autostole i flyveren? Det er vist kun hvis manselv rejser med to babyer alene. Dine sidder fint i flyveren med bæltet evt forbered den lille på at hun jo skal sidde selv ved start og landning

vi bruger ikke vådservietter men tror ikke de skal pakkes ned. Men spørg i lufthavnen der står personale klar inden sikkerhedskontrollen til at hjælpe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.