tarkoflen skriver:
Jeg ville tage børnenes yndlingssnacks med, det kan godt være, at der er mad på flyet, men det kommer måske ikke lige der, hvor barnet er sulten. Og så kan det være godt med noget de er vant til at få, det er det i hvert fald for min datter. Og så synes jeg personligt også det var rart at have nogle lidt sundere snacks med, men der er jeg måske også lidt sippet
i netto kan man tit købe sådan nogle små poser med frugtdimser der ligner vingummiposer, og de smager vildt godt!
Vi havde pakket lidt små gaver ind, en lille malebog og farver, et par pixibøger, nogle prinsesseblade jeg havde fundet brugt og sådan lidt småting. Tiger og søsterne grene er fantastiske at finde små sjove ting i. Undgå dog perler og andet, der flyver rundt, det er upraktisk 
hvis den yngste bruger sut, er en suttesnor en god ide, så er det noget nemmere at fange den vildfarne sut, når den ryger på gulvet
Tag børnepanodil med ind i flyet, det er altså op af bakke at stå med et barn der bare har ondt, og ikke kunne gøre noget, fordi de ligger i bagagen. Og husk noget skiftetøj, vi var afsted med et hold, hvor barnet overbrækkede sig selv indenfor den første time, og forældrene havde ikke skiftetøj med. Det var altså træls for dem! Og så kan det jo godt blive noget koldt i sådan en flyver, så en god bluse er heller ikke dum.
Og ja jeg er sådan en der pakker aaaalt for meget, men better safe than sorry
men du må jo sortere hvad der passer til jer 
Tak det var nogle gode råd især med sur og panodil... ok ekstra tøj den havde jeg ikke overvejet