Er netop kommet hjem fra Thailand med to unger på 2 og 3 og har fløjet 25-30 gange med dem ofte alene så har et par råd.
Det med tryk i ørene har jeg aldrig oplevet som et problem så drop bare tyggegummi, slikkepinde mv.
Generelt behøves meget lidt forberedelse rolige afstressede forældre giver rolige børn. Min erfaring er at de umulige børn ofte skyldes urutinerede rejseforældre der stresser og ikke har styr på det eller bare forældre uden overskud til at flyve med børn
Der er generelt massere af underholdning og mad om bord så du behøves heller ikke snacks mv. Til lange ture pakker vi nogle gufposer med fx 6 Smarties eller vingummier de får et par gange. I vil formentlig også få massere af underholdning og legetøj i flyet. Hvem flyver i med?
vores børn har hver deres rejserygsæk med en rejsebamse og lidt legetøj samt Uno malebog og tusser. Vi nåede nu ikke at bruge ret meget men de elsker når de findes frem
men mit bedste råd er at være i god tid og gøre flyveturen til en del af rejsen og tag det som det kommer uden at stresse over at de ikke sover som planlagt og lignende. Min søn kunne ikke sove på vej derned så vi puttede hele natten til byggemand Bob og han klarede 24 timers rejse med 3 timers søvn uden at være umulig. Han var glad og trivedes og sov bare rigtig meget næste dag.
Rigtig god tur det er fedt at rejse med børn. De lærer så meget på et par uger. Min søn smed bleen, udviklede sproget og rykkede meget motorisk mens storesøster lærte at svømme helt selv, udviklede sit engelske endnu mere og blev så fortrolig med fremmede - det er så fedt.
Anmeld
Citér