dd2016 skriver:
Hej tøser
Vi har kigget lidt på autostole, min kæreste er fast besluttet på at vi skal ha' en sparco og det er kun pga. at der står sparco
Men der er jo blå på siger jeg til ham, så tror folk jo bare vi har en dreng hvis ikke lige hun har lyserødt tøj på.
kan lige se det for mig når vi skal en tur i brugsen eller sådan noget. "Ej hvor er han sød" 
Får også helt ondt af min kæreste når alt jo næsten bliver tøse farvet på hendes værelse, men ville jo heller ikke ha' folk tror vi har en dreng når vi kommer gående med en blå autostol.
Hvad siger i?
Laver lige en afstemning for sjov med i må også gerne skrive 

Jeg har stemt nej.
Og det er fordi jeg kun ville købe en blå autostol hvis vi begge var enige om det - det skal ikke være for den enes skyld. Min kæreste ville dog aldrig have valgt det. Jeg fandt en vildt fed tremmeseng i grøn i IKEA, den måtte jeg ikke købe for min kæreste for det passede ikke til en pige - og jeg gjorde det selvfølgelig heller ikke.
Jeg ville dog aldrig selv købe en blå autostol til en pige, jeg ville kun bruge den hvis det var fordi vi havde den fra andet barn. Fx arver min datter sin storebrors autostole. Men det er bare min personlige mening, det gør det bestemt ikke forkert at andre gerne vil have en blå autostol.
Og tro mig, folk skal nok forveksle hende med en dreng alligevel. Min datter havde en sort autostol og lyserødt tøj og tæppe på, da vi en dag var på McDonald's og der fik vi også kommentaren "nej hvor er han sød". 
Anmeld
Citér