Blå autostol til en pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2017

Jullesnulle

At du har en mand der faktisk har en holdning og aktivt siger - det er den her jeg gerne vil have.. synes jeg er et stort plus. Du har sikkert indflydelse på mange andre valg. Og ja - farven er da fuldstændig ligegyldig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er en sort autostol.

Her ville jeg vælge den sikreste også ellers være total ligeglad med farven! Vh stine

Anmeld Citér

23. februar 2017

Mamalou

dd2016 skriver:

Hej tøser  Vi har kigget lidt på autostole, min kæreste er fast besluttet på at vi skal ha' en sparco og det er kun pga. at der står sparco  Men der er jo blå på siger jeg til ham, så tror folk jo bare vi har en dreng hvis ikke lige hun har lyserødt tøj på.   kan lige se det for mig når vi skal en tur i brugsen eller sådan noget. "Ej hvor er han sød" 

Får også helt ondt af min kæreste når alt jo næsten bliver tøse farvet på hendes værelse, men ville jo heller ikke ha' folk tror vi har en dreng når vi kommer gående med en blå autostol.

Hvad siger i? 

Laver lige en afstemning for sjov med i må også gerne skrive 

Vi har arvet en autostol med rød skærm og det var før vi kendte kønnet. Jeg kunne ikke være mere ligeglad så længe autostolen overholder de krav den skal. 

Anmeld Citér

23. februar 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er fjollet at gå for meget op i de der farver. Vores knægt på 2 har stadig til tider lyserøde vanter på og havde pink regntøj da han var mindre, fordi vi arvede dem og ikke så nogen grund til at købe nyt. 

Og den autostol er ikke blå.

Anmeld Citér

23. februar 2017

Kay

dd2016 skriver:

Hej tøser  Vi har kigget lidt på autostole, min kæreste er fast besluttet på at vi skal ha' en sparco og det er kun pga. at der står sparco  Men der er jo blå på siger jeg til ham, så tror folk jo bare vi har en dreng hvis ikke lige hun har lyserødt tøj på.   kan lige se det for mig når vi skal en tur i brugsen eller sådan noget. "Ej hvor er han sød" 

Får også helt ondt af min kæreste når alt jo næsten bliver tøse farvet på hendes værelse, men ville jo heller ikke ha' folk tror vi har en dreng når vi kommer gående med en blå autostol.

Hvad siger i? 

Den der med at folk tror det er en dreng kan du sgu ikke gardere dig i mod...  jeg har haft vores med i netto hvor hun var iklædt pink og havde elastik tot i håret og hun blev stadig omtalt som en "sød lille dreng"  så den tror jeg aldrig man kommer uden om  og det er nu heller ikke så slemt... jeg svarede bare noget i retning af "ja hun er sød... også selvom hun er en pige"  

Anmeld Citér

23. februar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der mangler en mulighed.

Jeg ville ikke vælge en blå fordi min mand ville have den. Jeg ville vælge en blå fordi, at det var den autostol jeg ville have. Om der er en blå, rød, gul, grøn farve på en dims på autostolen ville være fuldstændig ligegyldig.

Jeg ville i øvrigt aldrig vælge en lyserød autostol som er mega upraktisk.

Anmeld Citér

23. februar 2017

Mortilah

Jeg har haft marineblå barnevogn, autostol, klapvogn, flyverdragt.. selvom jeg har en lille lyserød pige i tylskørt og lyserødt tøj med glimmer og sløjfer.. 

Jeg kunne bare godt lide den mørkeblå farve, så har selv valgt at bruge blå til min pige.. det var et pænt dyrt sæt, så det var hverken pga manden eller økonomien:-)

Anmeld Citér

23. februar 2017

S.S.Robin

dd2016 skriver:

Hvad siger i? 

Skaf et lyserødt tæppe hun kan have over. Det behøver ikke være et tykt når det bliver varmt. Men så er der da ingen tvivl

Og så lad manden få sin vilje.  så kan du altid bruge det som argument en anden gang hihii 

Anmeld Citér

23. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
lineog4 skriver:

Kan ikke stemme, for jeg ville ikke vælge en blå autostol pga min mand. Men jeg ville på den anden side være fuldstændig ligeglad med om en autostol er blå, grøn, gul, rød (ville aldrig vælge lyserød fordi jeg ikke kan lide lyserød) eller andet. Jeg ville vælge den autostol vi ønskede uafhængigt af farve og køn på barn. 

Den med at folk siger. Det er en sød dreng du har når det er en pige. Den hører man uanset kønnet.

Vores søn var havde blå dragt og blå har da han var spæd. Men det kom stadig folk og dag de nej hvor er hun sød. Eller hvor gammel er hun. Og det samme men modsat har vi oplevet med vores datter.

Så hvis det er den autostol i vil have så er det den i skal have.

Anmeld Citér

23. februar 2017

jac

Det er således (lovkrav), at de monteringskiler der er til seler, i en stol der kan selemonteres, SKAL være blå for bagudvendte og rød for fremadvendte stole.. Så det er lidt svært at undgå den farve :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.