Votes datter har altid haft blåt øjeblikket på. Jeg er totalt ligeglad med om andre siger "sikke en sød dreng"...
Nåh ja, vores har en totalt blå autostol :-) som i helt blå! Og har altid haft det. Det har jeg aldrig skænket en tanke, selvom det var mig der valgte den, da det kun er mig der kører bil.
Der er jo en grund til, at mennesket går i puberteten. - det er jo først der, de helt reelle former for kønnene kommer til udtryk.
Er lige forbavset over, at der er så mange der tænker sådan i 2017.. Børn har ikke er decideret forståelse af køn før de er langt ældre. Og så er det altså heller ikke værre at sige "hun hedder Signe"... Folk siger altid undskyld. Og jeg spørger altid "for hvad?" :-) jeg går da også i blåt tøj? Og folk må da også gerne tro, jeg er en dreng pga det ;-) drenge er da også helt ok mennesker
Det er da lige meget, at en fremmed siger "sikke en sød dreng"? Din familie og venner ved det jo godt - de kender barnets navn...
Hvad har det af betydning? Sådan helt reelt? Jeg er nysgerrig på, hvad det er for en frygt der ligger bag, at børn skal stemples i farvet tøj. :-)
Anmeld
Citér