dd2016 skriver:
Hej tøser
Vi har kigget lidt på autostole, min kæreste er fast besluttet på at vi skal ha' en sparco og det er kun pga. at der står sparco
Men der er jo blå på siger jeg til ham, så tror folk jo bare vi har en dreng hvis ikke lige hun har lyserødt tøj på.
kan lige se det for mig når vi skal en tur i brugsen eller sådan noget. "Ej hvor er han sød" 
Får også helt ondt af min kæreste når alt jo næsten bliver tøse farvet på hendes værelse, men ville jo heller ikke ha' folk tror vi har en dreng når vi kommer gående med en blå autostol.
Hvad siger i?
Laver lige en afstemning for sjov med i må også gerne skrive 

Det eneste der er blåt er jo lidt i siderne, jeg troede den var helt blå.
Men jeg havde været ligeglad med farven, men ville ikke gøre det bare fordi der vil være for meget pink i hensyn til faren. Så lad vær med at have så meget pink. Hvad er der galt med rød, blå, grøn, gul, blå...?? Giv hende lidt varieret.
Og hvis du er bange for at de ikke kan se det er en pige, så giv hende en pink hue på(kan sige at folk kan spørge selvom barnet er en dreng eller pige, selvom at barnet er klædt fra top til tå i blå)
Jeg synes det er så synd at man tænker på farverne i stedet for det man kan li. Hvis det er det er den i kan li så tag den.
jeg passede en dreng der havde rød barnevogn og klapvogn.
Anmeld
Citér