Det var faktisk et rigtig godt indspark og tusind tak for det. Jeg tror på min dreng er helt normal og lige som han skal være, men jeg vil bare så nødigt stå om tre år for så at opdage, at han måske havde nogle udfordringer der skulle være taget hånd om tidligere.
Ergoterepeuten sagde også, at man skulle tage det med et gran salt. Hun sagde også at det var alt for tidligt at lave en sanseprofil på et barn under 2,5 år, så i første omgang ville hun bare gerne lige møde ham og screene ham for, om der overhoved var grund til at gå videre med noget.
Jeg er også rigtig stolt af, at han reagerer, for som du siger er det det lille barns måde at kommunikere på når noget føles utrygt. Det håber jeg også fremgår af tråden, at jeg reagerer på når min søn så tydeligt har signaleret sin utryghed dernede.
Nu får vi en status på onsdag og alt efter udfaldet af det, så vil næste skridt være at finde den rigtige pasningsform til min søn. Her vil jeg så absolut ikke haste noget som helst igennem - det skal være det helt rigtige sted, han havner, for han skal ikke igennem flere skift nu. Og om dette så må tage et halvt år, so be it.
Hvis den rigtige institution ligger på Frederiksberg eller Vanløse, så tager vi det med. Vores passer lå 1 time væk fra os hver vej, så det er ingen hæmsko 
Tak for de søde ord og for et godt indspark