Mariehøne123 skriver:
Jeg tror vi langt hen ad vejen er enige. Man skal ikke søge konflikter og hvis musik eller andet kan hjælpe så ville jev klart gøre det.
Men nogle gange Ser jeg forældre der laver 1000 krumspring for at undgå deres børn larmer eller sndet istedet for at lære dem at nogle ting gør man ikke. Det kommer jo an på hvorfor pigen gør som hun gør, men hvis det reelt er blevet en test af forældre som aldrig sætter grænser så ville jev stoppe det.
Det handler jo hverken om skæld ud eller tåberi. Jeg ville blot sige at jeg ikke kunne holde ud at høre på skrigeri og hvid hun blev ved måtte vi køre hjem.
Jeg tror egentlig også vi er enige langt hen ad vejen 
Jeg hører bare ikke rigtig en mor der aldrig sætter grænser. Jeg hører mere en mor der er kommet til at sætte en hel masse grænser som hun ikke magter at holde styr på. Og en pige som virker ligeglad eller måske bare ikke kan følge med.
Jeg er enormt stor tilhænger af en ting ad gangen, og jeg synes projektet med at få skabt nogle gode mønstre hjemme er klart det bedste sted at starte. TS virker som om hun har besluttet sig til en metode, men at denne netop ikke kan bruges i bilen.
Jeg tror det er virkelig vigtigt, når man går i gang med et projekt som dette, at man også skaber nogle rum, der ikke er konfliktfyldte. Det er meget nemmere at være barn i, men det er også meget nemmere som forælder. Min pointe var at det med bilen måske kunne løses (evt midlertidigt) med meget simple midler, hvis man kigger anderledes på råberiet.
Anmeld
Citér