Anonym skriver:
Hej.
Jeg blev for en uge siden mor til mit fjerde barn. En lille pige.
Ved alle mine andre elskede jeg dem fra de kom op på min mave og jeg syntes de var så smukke. Ved den her lille pige har jeg slet ikke den samme følelse. Jeg prøver virkelig at elske hende, men jeg kan bare ikke. Jeg ser hende bare som en lille klump kød der kun kan skrige og sove. Jeg synes ikke engang hun er særlig smuk.
Jeg har simpelthen så dårlig samvittighed
Jeg vil lige bidrage med min historie.
Da jeg fik min pige havde jeg været indlagt 2,5 uge med SSF og var kraftigt medicineret.
Da hun kom op på maven var mine første tanker "Kæft, hvor er det surrealistisk" og "du har da ikke kunnet være derinde". Og så var der ellers tomt.
Hun viste sig at være kolik barn og de første 3 måneder havde jeg glædeligt afleveret hende til sundhedsplejersken... Herefter blev det så småt hverdag, og jeg gjorde alt det, jeg skulle gøre - fordi jeg skulle.
Hun var omkring 7-8 måneder inden jeg var sikker på, jeg elskede hende. I dag er hun 3 år, og jeg vil gå i døden for hende. 

Det er fint, du er OBS på det, og du skal bestemt udtrykke dine tanker til folk omkring dig - men det er helt normalt, og kærligheden skal nok komme på et tidspunkt. 
Anmeld
Citér