AnoMom skriver:
Puh det lyder hårdt at have det sådan. Jeg tænker at du skal tage kontakt til din sundhedsplejerske for mine alarmklokker ringer om du kan have fået en fødselsdepression som du skal have hjælp til.
Kæmpe knus til dig 
Det synes jeg er lidt tidligt at sige efter en uge, selvom det er en ok bekymring at have
Men jeg tænker, at der er altså enormt mange mødre, for hvem det tager tid at oparbejde den kærlighed. Jeg har 2 børn, og jeg er ikke med nogen af dem blev ramt med den der vanvittige kærlighed. For mig krævede det, at jeg lærte dem at kende - Jeg følte ikke, at jeg for alvor kunne elske nogen, som jeg ikke kendte eller havde en fornemmelse af. Så da jeg lige så stille begyndte at få en følelse af deres temperament og personlighed, så kom den stærke kærlighed snigende. Indtil da var det meget praktisk anlagt, lidt som TS beskriver.
Giv dig selv lidt tid, TS. Det er helt ok, at det tager lidt tid. Og så tænker jeg også, at når nu har 3 børn i forvejen, så er der altså ikke den samme ro og tid til at nyde den lille, som du har haft med de andre. Det skal nok komme - Men hvis det fortsætter sådan i længere tid, kan det selvfølgelig godt være, at du har brug for lidt støtte 
Anmeld
Citér