Har ikke haft svaret fordi jeg simpelthen har været så forfærdet over hvordan din lille skat bliver behandlet af, hvad man skulle tro var, professionelle og kompetente mennesker!
Men jeg har fulgt med på sidelinjen og læst alle de gode svar og er super glad for at læse din opdatering, på trods af den selvfølgelig ikke var at foretrække... Men alt andet ville jo være tosset.. Forfærdelige mennesker... Håber du har tænkt dig at gå videre til kommunen med din oplevelse...?
KÆMPE krammer til jer 

Det er kommunens egen institution med omtrent 100 vuggestuebørn på samme gang og dermed en meget stor og vaskelig væreplads for min dreng, når nu han trives bedst i mindre forsamlinger 
Efter jeg startede tråden her er kommentarerne fra pædagogerne trådt til i vuggestuen og jeg har mest lyst til bare at glemme deres demotivation og ytringer, for at komme videre og over til en dagplejemor hvis vi kan finde en 
Tusind tak for dine søde ord og støtten, det varmer.
Sidste dag fik vi bl.a. at vide at pædagogen aldrig ville byde sine egne børn at gå i den vuggestue hun arbejder i, at hun synes det var decideret overgreb at børnene skulle gå i vuggestue med de normeringer der i dag (citeret ordret) og at hun i øvrigt mente, at det var alt for tidligt at vi havde sendt vores søn i vuggestue. Samt mange flere andre kommentarer, men jeg har simpelthen bare lyst til at glemme hele denne her oplevelse og komme videre. Derfor har jeg ikke lyst til at begynde at klage for så vil vi ikke kunne "komme videre" før den først er afsluttet.
Min søn har været så glad i dag nu hvor han ikke har været i vuggestue og der har intet været - det var det helt rigtige at tage ham ud og nu får han lige en god pause inden vi skal besøge en dagplejer 
Anmeld
Citér