Vuggestuen giver mig ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

Majamol skriver:

Hej,

Er lige faldet over tråden her. Er det en vuggestue i Kbh K? Min datter startede nemlig i vuggestue i Kbh K og det var helt forfærdeligt!.. er lidt nysgerrig på om det mon er samme sted!

Siden er vi flyttet til Valby, hvor hun går i en fantastisk vuggestue. Håber du finder et nyt sted til din dreng, snart! Jeg havde kun ét i hovedet hver dag, når jeg havde fri fra arb. Og dét var at få hende hentet så hurtigt som muligt. Jeg havde det helt forfærdeligt!...

knus

Føler med dig - det er det mest ækle i verden, at aflevere sit barn et sted hvor man bare ved at de ikke har det godt. Dejligt I handlede på det  Vuggestuen ligger på Vesterbro...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Jamen helt alm behov som ren ble tryghed trøst og omsorg må man da forvente barnet får. Det er jo bland andet det de er ansat til.

min nr to går i samme vuggestue som vi flyttede den anden til, og personalet er fantastisk. De passer børnene med hjerter og giver masser af knus og tryghed, de ville aldrig lade et barn gå rundt med beskidt ble.

du skal stole på dit mor hjerte. Du ved instinktiv hvad der er bedst for dit barn. En mor kender altid sit barn bedst. Det slår (stort set) aldrig fejl.

Du har så ret og det var bl.a. din besked som fik mig til at tænke over tingene en ekstra gang  Han skal aldrig sætte sine små ben dernede igen og jeg er mildest talt chokeret over, hvad pædagogen fortalte os igår som var den endelig årsag til at vi nu skifter over til en dagplejemor med få børn. Det er i hvert fald det vi vil gå efter 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Kæmpe kram til jer Jeg syntes i gjorde det helt rigtige, selvom det ikke er en ønskværdig situation. Kan du ikke få orlov fra jobbet? Hvis du fremlægger hele situationen. 

Håber i snart får en ny plads til jeres søn og at det vil være et sted han trives, med et godt og omsorgsfuldt personale.  

Held og lykke

Det er en ny arbejdsplads, så det med orlov ved jeg ikke om jeg kan få i og med jeg ingen anciennitet har der endnu..  Tilgengæld har jeg fået kontakt til en privat dagplejer (betaler alligevel fuld pris for vuggeren, derfor ville prisen være næsten det samme for privatbørnepasser hvor man ikke kan få tilskud/friplads) og hun kan muligvis allerede tage imod vores dreng tirsdag - det betyder også at jeg har en chance for at beholde mit nye arbejde og måske kan farmor komme og hjælpe med indkøringen.. Så kunne det hele lykkedes for os 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

Har ikke haft svaret fordi jeg simpelthen har været så forfærdet over hvordan din lille skat bliver behandlet af, hvad man skulle tro var, professionelle og kompetente mennesker!
Men jeg har fulgt med på sidelinjen og læst alle de gode svar og er super glad for at læse din opdatering, på trods af den selvfølgelig ikke var at foretrække... Men alt andet ville jo være tosset.. Forfærdelige mennesker... Håber du har tænkt dig at gå videre til kommunen med din oplevelse...?

KÆMPE krammer til jer 

Det er kommunens egen institution med omtrent 100 vuggestuebørn på samme gang og dermed en meget stor og vaskelig væreplads for min dreng, når nu han trives bedst i mindre forsamlinger 

Efter jeg startede tråden her er kommentarerne fra pædagogerne trådt til i vuggestuen og jeg har mest lyst til bare at glemme deres demotivation og ytringer, for at komme videre og over til en dagplejemor hvis vi kan finde en 

Tusind tak for dine søde ord og støtten, det varmer. 

Sidste dag fik vi bl.a. at vide at pædagogen aldrig ville byde sine egne børn at gå i den vuggestue hun arbejder i, at hun synes det var decideret overgreb at børnene skulle gå i vuggestue med de normeringer der i dag (citeret ordret) og at hun i øvrigt mente, at det var alt for tidligt at vi havde sendt vores søn i vuggestue. Samt mange flere andre kommentarer, men jeg har simpelthen bare lyst til at glemme hele denne her oplevelse og komme videre. Derfor har jeg ikke lyst til at begynde at klage for så vil vi ikke kunne "komme videre" før den først er afsluttet.

Min søn har været så glad i dag nu hvor han ikke har været i vuggestue og der har intet været - det var det helt rigtige at tage ham ud og nu får han lige en god pause inden vi skal besøge en dagplejer 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Du har så ret og det var bl.a. din besked som fik mig til at tænke over tingene en ekstra gang  Han skal aldrig sætte sine små ben dernede igen og jeg er mildest talt chokeret over, hvad pædagogen fortalte os igår som var den endelig årsag til at vi nu skifter over til en dagplejemor med få børn. Det er i hvert fald det vi vil gå efter 

Det er jeg så glad for at høre. Det var det jeg håbede på. Det med bare at holde et møde med lederen hjælper jo ikke lige her og nu, for personale for jo ikke bedre omsorg for børnene fra den ene dag til den anden og man vil da ikke bruge sit barn som deres forsøgskanin.

men du bør nok få det nævn overfor ledelsen eller område pædagogen så forholdene kan blive ændre for alle de andre små som er prisgivet i de forhold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.