FrkHS skriver:
Jeg får myrekryb når jeg høre at mine pædagog-kolleger rundt omkring i institutioner er så dybt uprofessionelle at de udtrykker sig på den måde. Direkte at sige han er roden til ondt blandt de andre børn, ligger helt uden for min forstand, at de kan få over deres egne læber.
Jeg ville i en fart gå til ledelse og udtrykke en klar undren om den måde de håndtere dit barn og så komme med de helt konkrete eksempler du nævner herinde. For mig siger det meget mere om deres manglende faglighed end noget som helst om din lille søn. Får helt ondt i maven over at i skal igennem sådan en turbulent oplevelse - Følg din mavefornemmelse der siger det føles forkert. Mavefornemmelsen lyver aldrig! Håber det bedste for jer 

Tusind tak
Man bliver så ked af at høre, at ens barn ikke trives i sin institution og man overvejer jo næsten, om man bliver nødt til at sige sit job op for at passe guldklumpen.. Men sådan hænger verden jo desværre ikke sammen 
Nej, det er nogle ret ubehagelige beskeder at få og oftest prøver jeg at undgå at tænke for meget over det, men i dag var det bare for meget kontra den besked om, at han var årsag til at de andre børn havde fået en ændret adfærd. Han er 10 måneder og jeg tænker, at det er meget at tilegne en dreng på hans alder.
Tak fordi du skriver det med at det nok nærmere er fagligheden - Jeg forsøger virkelig at gøre alt mit for, at han får så god en dag som muligt. Fx sørger jeg for at følge vuggestuens råd ifm. indkøring, giver ham en solid morgenmad, sørger for at han får en lur inden han kommer og at han har fået noget at drikke lige inden han kommer ind på stuen så han bare er "klar til leg" så at sige. Jeg har svært ved at se, at jeg kan gøre meget mere for at ændre på noget.. Er helt overbevist om at han ikke er tryg nede i instutionen. Sidst måtte de "rive" ham af, fordi han ikke ville slippe mig.
Vi gik ind til det med bedste intentioner og var glade for vuggestuen, men det har ændret sig efter oplevelserne som nævnt i første indlæg.. 
Anmeld
Citér