Anonym skriver:
Hold nu kæft, hvor var det dog dejligt at der findes et mennelske som tager en dag af gangen! efter alle de tæsk jeg har fået idag.
Tingene flasker sig ALTID herhjemme, og det har det også gjort før vi fik vores søn.
Typerne hvor jeg får en fiat 500 i julegave af min mand, og en måned efter bliver vi planlagt gravide
sådan kan det forsætte.. Men vi er to meget kærlige og omsorgsfulde personer, familie, forælder, og meget nærværrene.. Men vi tager ALTID tingene som det kommer, og MANGE ville ikke kunne leve i det, men så er det godt vi har fundet hinanden, og vi har et super dejligt liv. Glemt vuggestueregning eller ej!
Tak for råd! har betalt idag.
Det, der skærer i øjnene ved dit første indlæg er jo ikke jeres afslappede forhold til økonomi, men din opfattelse af, at ''Ingen har fortalt os, hvor dyrt det er. '' Når man vælger ikke at undersøge tingene bare en lille smule, før man bliver gravid - mens man venter sig - eller bare i det øjeblik, man skriver sit barn op - så må man da vende pilen mod sig selv, når ansvaret for overraskelsen skal placeres. Man flytter vel heller ikke i lejlighed eller køber bil for så efterfølgende at forundres over huslejen eller benzinpriserne.
Og så skriver du ganske vist et stykke hen i tråden, at det aldrig har været på tale ikke at betale, men det er nu engang det, du spørger til konsekvenserne af sidst i det første indlæg.
Jeg kunne ikke drømme om at løfte pegefingeren over jeres måde at håndtere økonomi på, men man kan ikke både være bevidst om sin ''vi tager det, som det kommer''-tilgang OG beklage, at andre ikke har serveret informationer for én.
Anmeld
Citér