vuggestue regning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.980 visninger
42 svar
179 synes godt om
19. september 2016

Anonym trådstarter

Hej kvinder 

Jeg bliver altså lige nød til at høre jeres forskellige måde at gøre tingene på.

Vuggestue regning!

Tænk når man får børn hører man aldrig om den enorme regning der ligge bag  Nu tænker jeg ikke på tøj sko bleer osv.. jeg tænker regningen fra vuggestuen på 3725,- , og min veninde betaler 4600,- i allerød. Det er jo for sindsygt! 

Min søn her gået i vuggestue siden første august og her første sep. fik jeg så en regning for begge måneder. Ved slet ikke hvordan vi skal få så dyr en regning til at kunne kører rundt?

hvad sker der hvis man ikke betaler??? ud over rykker???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

lilledittemor

Hej kvinder 

Jeg bliver altså lige nød til at høre jeres forskellige måde at gøre tingene på.

Vuggestue regning!

Tænk når man får børn hører man aldrig om den enorme regning der ligge bag  Nu tænker jeg ikke på tøj sko bleer osv.. jeg tænker regningen fra vuggestuen på 3725,- , og min veninde betaler 4600,- i allerød. Det er jo for sindsygt! 

Min søn her gået i vuggestue siden første august og her første sep. fik jeg så en regning for begge måneder. Ved slet ikke hvordan vi skal få så dyr en regning til at kunne kører rundt?

Har du slet ikke undersøgt hvad den slags koster?

Alt efter ens indtægt kan man søge om tilskud.

Det er altid dumt at lade være med at betale en regning - så snupper de bare dine børnepenge. Jeg synes at du skal ringe til dem og snakke med dem, så du eventuelt kan afdrage den ene regning fra august.

Hilsen hende som for 3. gang har fået en ekstra regning på 11.000kr fordi pladsanvisningen fjoller rundt i det

Anmeld Citér

19. september 2016

Marts<3

Har i ikke lagt pengene til side, i vidste jo barnet startede 1 sep. Så det er vidst helt og særdeles Jeres eget ansvar. 

Ja, det er mange penge. Men det er ikke så relevant her. Faktum er, at hvis ikke i betaler, så bliver det trukket i Jeres børnepenge... 

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Har du slet ikke undersøgt hvad den slags koster?

Alt efter ens indtægt kan man søge om tilskud.

Det er altid dumt at lade være med at betale en regning - så snupper de bare dine børnepenge. Jeg synes at du skal ringe til dem og snakke med dem, så du eventuelt kan afdrage den ene regning fra august.

Hilsen hende som for 3. gang har fået en ekstra regning på 11.000kr fordi pladsanvisningen fjoller rundt i det

Tror du de vil gå med til jeg afdragen den ene regning? Den første regning fra august modtog jeg ikke, og spurte en mor/og pædagog dernede hvordan man modtog regningen fordi den hverken var kommet over e boks eller i postkassen. Og så her i sidste uge midt i sep. kommer så regningen dumpene med begge regninger (viste heller ikke at man forudbetalt). så nu står jeg med pengene til første regning august men ikke til den sep (endnu) og nu kommer okt.  Shitttt!!!!!!  

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Har i ikke lagt pengene til side, i vidste jo barnet startede 1 sep. Så det er vidst helt og særdeles Jeres eget ansvar. 

Ja, det er mange penge. Men det er ikke så relevant her. Faktum er, at hvis ikke i betaler, så bliver det trukket i Jeres børnepenge... 

Vi er familie der tager det lidt som det kommer. Tingene løser sig alligevel altid ! Vi tager skam ansvar, vi er bare kommet dårligt fra start med regningen.

Mit barn startede 1 august, fik bare først regningen i sep, og så med begge måneder i. (viste ikke man forudbetalte)

Ja forsatan, den regning skal sgu betales, det skal ikke ende med min søn ikke får alle sine børnepenge ind på sin opsparing. Mor og far skal bare lige kringle hvordan vi skal vende os til regningen i vores økonomi.

Anmeld Citér

19. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej kvinder 

Vuggestue regning!

Er du en troll???

Du mener ikke helt seriøst at du ikke har vidst hvad du skulle betale for institution?

Anmeld Citér

19. september 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Vi er familie der tager det lidt som det kommer. Tingene løser sig alligevel altid ! Vi tager skam ansvar, vi er bare kommet dårligt fra start med regningen.

Mit barn startede 1 august, fik bare først regningen i sep, og så med begge måneder i. (viste ikke man forudbetalte)

Ja forsatan, den regning skal sgu betales, det skal ikke ende med min søn ikke får alle sine børnepenge ind på sin opsparing. Mor og far skal bare lige kringle hvordan vi skal vende os til regningen i vores økonomi.

Jeg synes nu ikke at i lyder særligt ansvarsfulde økonomisk, når i først lige skal til at kringle hvordan i skal betale den regning og at i ikke for flere måneder siden har sat jer ind i, hvad det koster. I kan risikere at få mange ubehagelige overraskelser hen af vejen

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Er du en troll???

Du mener ikke helt seriøst at du ikke har vidst hvad du skulle betale for institution?

Jeg er nok en lille troll

forstår ikke spørgsmålet? nej viste ikke præcis hvad jeg skulle betale inden jeg fik regningen?

Anmeld Citér

19. september 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Ungen skal da ikke have en opsparing, hvis I overvejer at undlade at betale regningen til vuggestuen!

Anmeld Citér

19. september 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg er nok en lille troll

forstår ikke spørgsmålet? nej viste ikke præcis hvad jeg skulle betale inden jeg fik regningen?

Men du vidste vel at du skulle betale vuggestuen. Og du vidste vel også at I ikke havde betalt august?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.