Anonym skriver:
Hej kvinder 
Jeg bliver altså lige nød til at høre jeres forskellige måde at gøre tingene på.
Vuggestue regning!
Tænk når man får børn hører man aldrig om den enorme regning der ligge bag
Nu tænker jeg ikke på tøj sko bleer osv.. jeg tænker regningen fra vuggestuen på 3725,- , og min veninde betaler 4600,- i allerød. Det er jo for sindsygt!
Min søn her gået i vuggestue siden første august og her første sep. fik jeg så en regning for begge måneder. Ved slet ikke hvordan vi skal få så dyr en regning til at kunne kører rundt?
hvad sker der hvis man ikke betaler??? ud over rykker???
Sikke en masse pegefingere
Vi er lige som jer....og vi er faktisk godt oppe i alderen
Vi har også altid levet lidt "vi tager en dag ad gangen"-artigt. Og vi lever da endnu og står ikke i Rki eller noget.
Børnepasning er en voldsom udgift i et budget. Og tænk sig - vi har også fået børn uden overhovedet at skænke det en tanke.
vi havde heller ikke sparet op til at få børn, de er faktisk ikke økonomisk planlagte og vi har endda 5 stk. Fatter faktisk ikke at det har kunne lade sig gøre!! Vi har heller aldrig haft konfirmations opsparing...Men alligevel har vi da fået 3 af børnene konfirmeret og det bliver de mindste sikkert også når den tid kommer 
Nææææ tag du det helt roligt. Tal evt med banken om et mindre overtræk indtil børnepengene kommer i oktober. Eller ring til kommunen og få regningen delt op. Jeg ved der er flere der får tilskud - vi har aldrig kunne få det....sært for synes virkelig vi lever spartansk
Men altså du kan da prøve at søge det evt.
Det er ihvertfald ikke sådan at dit barn bliver smidt ud , men ring alligevel til kommunen og sig at betalingen er forsinket indtil i finder en løsning 
Og iforhold til øvrige kommentarer i din tråd; så undre jeg mig lidt (og det er jo sundt)- men skal hele livet planlægges?? Der intet i mit liv der er planlagt! Børnene er kommet dumpene- vi har lånt penge- betalt gæld ud- købt og solgt drømmehuset flere gange- købt en lækker og dyr bil....der holdt en6 mdr ca- alt er rimelig tilfældigt da jeg gennem årene jo også har ændret mig som menneske mv.
Altså at man ikke lige tænker over en regning kommer altså ikke som et chok for mig! Jeg glemmer forøvrigt også altid at der kommer 1 el regning i kvartalet og ikke mindst glemmer jeg gladeligt hvor stor den er og tager i stedet på ferie med ungerne og manden min 
Anmeld
Citér