Yrsa skriver:
Jeg synes jo virkelig det giver mening og fortæller en masse som os uden viden om det at leve med en sygdom burde drage nytte af. Du ved hvordan det er og vælger ud fra det.
Men altså, jeg så også helt anderledes på det da jeg som ung mor for 14 år siden blev gravid med den første...da var det at få barn en romantisk lyserød drøm om en fin lyserød baby i en smart barnevogn og ja, et handicappet barn kunne og ville jeg da sagtens klare...tænkte ikke så langt som til hvad barnet ville og skullle leve med.
Jeg fik jo så et sundt barn, men tænker da tit tilbage på min noget naive indstilling...men det er jo en del af livet også..at blive klogere med alderen eller i hvert fald med arfaringen.
Jeg tror, at de fleste uanset alder har en romantisk tilgang til at få det første barn. Det skal vi jo for pokker have ellers så var vi en uddødet race..hehe.
Jeg må dog sige, at jeg ret voldsomt blev hevet ned fra den sky, da jeg fandt ud af, at der var to i maven!! Den fede barnevogn er nu blevet til et skrummel, som skal parkeres UDENFOR de funky butikker. Cafelatten skal nydes skoldhed i min egen stue. Den fede pusletaske er nu blevet transformeret til praktisk rygsæk osv.
Helt seriøst. Nu tænker jeg, at det bliver bekymringer, utilstrækkelighed, søvnunderskud, kaotisk hjem og alt alt for meget babygråd!! Samtidig bliver det også alt for vildt på den fede måde. To minimennsker, som vil betyde en verden for mig. Dén glæde kan jeg alligevel ikke få ud af hovedet. Gudskelov.
Anmeld