Downs syndrom på vej mod udryddelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg tror, at de fleste uanset alder har en romantisk tilgang til at få det første barn. Det skal vi jo for pokker have ellers så var vi en uddødet race..hehe.

Jeg må dog sige, at jeg ret voldsomt blev hevet ned fra den sky, da jeg fandt ud af, at der var to i maven!! Den fede barnevogn er nu blevet til et skrummel, som skal parkeres UDENFOR de funky butikker. Cafelatten skal nydes skoldhed i min egen stue. Den fede pusletaske er nu blevet transformeret til praktisk rygsæk osv.

Helt seriøst. Nu tænker jeg, at det bliver bekymringer, utilstrækkelighed, søvnunderskud, kaotisk hjem og alt alt for meget babygråd!! Samtidig bliver det også alt for vildt på den fede måde. To minimennsker, som vil betyde en verden for mig. Dén glæde kan jeg alligevel ikke få ud af hovedet. Gudskelov.

Jeg vil gerne følges med dig og dit store skrummel af en barnevogn...glæder mig allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Vial

dorthemus skriver:

Jeg vil gerne følges med dig og dit store skrummel af en barnevogn...glæder mig allerede

Det er jeg glad for! Regner med Runa og dig som fast følge - om ikke andet om et par år, hvor vi skal gennemleve vores første chartereventyr med vedhæng og hænge-noget-andet.

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Det er jeg glad for! Regner med Runa og dig som fast følge - om ikke andet om et par år, hvor vi skal gennemleve vores første chartereventyr med vedhæng og hænge-noget-andet.

Ja det blir da så stort...to pseudolesbiske mødre med tre småbørn der lægger beslag på hele poolområdet

Anmeld

23. maj 2010

Vial

dorthemus skriver:

Ja det blir da så stort...to pseudolesbiske mødre med tre småbørn der lægger beslag på hele poolområdet

Nemlig - De finder dog hurtig ud af, at vi ikke er lesbiske, sådan som vi sluger tjenerne råt og rocker flirter med fædrene i babybassinet.

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Nemlig - De finder dog hurtig ud af, at vi ikke er lesbiske, sådan som vi sluger tjenerne råt og rocker flirter med fædrene i babybassinet.

Mens vi desperat trækker maven ind  Ihh glæder mig allerede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.