Forkert diagnose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

NU er sundhed.dk så ikke dem man skal regne med.... TERM-modellen IGEN IGEN! 

Fibromylagi foreningen samarbejder også med Reumatolog Bente Daneskiold Samsøe som er en af danmarks /verdens førenede inden for fibromylagi viden og forskning! 

Antidepressiva bliver brugt til mange fib.patienter fordi det kan være smertestillende, men ikke alle har gavn af det. 

Det er simpelthen grotesk at der findes så mange læger som ikke "tror" på sygdommen. ALLE TROR et eller andet. 

Fibromyalgi er en anderkendt FYSISK diagnose og så kan man ikke bare sidde og sige at det er den ikke. Det er jo noget fis. 

Hvad ved du om fibromyalgi? Lad mig endelig høære hvis du har behandligen/løsningen... for så tror der r rigtig mange der gerne vil have du deler din viden! DU tror simpelthen på alt hvad der står på sundhed.dk? Sundhed.dk er ikke forskere, læger, psykiatere, psykologer mm. Det er et opslagsværk!

Det er overlæge og klinisk lektor Bo Baslund fra Reumatologisk Klinik Rigshospitalet, der har skrevet artiklen på sundhed.dk. Han er vel ikke helt ubegavet, tænker jeg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det er overlæge og klinisk lektor Bo Baslund fra Reumatologisk Klinik Rigshospitalet, der har skrevet artiklen på sundhed.dk. Han er vel ikke helt ubegavet, tænker jeg.

Han er med garanti fan et term-modellen eller 'tror' ikke på fibromyalgi. Eller ved nok om det.

Anmeld Citér

30. august 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Han er med garanti fan et term-modellen eller 'tror' ikke på fibromyalgi. Eller ved nok om det.

Eller også har du svært ved at acceptere, at du ikke har ret - hans tolkning er det officielle sundhedsvæsens, og selvom du mener, at alle andre end Bente Danneskiold Samsøe er idioter, behøver hendes sandhed ikke være den eneste. Min sandhed er i øvrigt heller ikke den eneste! Den stemmer bare overens med flertallet af danske lægers. 

Anmeld Citér

31. august 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Eller også har du svært ved at acceptere, at du ikke har ret - hans tolkning er det officielle sundhedsvæsens, og selvom du mener, at alle andre end Bente Danneskiold Samsøe er idioter, behøver hendes sandhed ikke være den eneste. Min sandhed er i øvrigt heller ikke den eneste! Den stemmer bare overens med flertallet af danske lægers. 

Hvordan kan det så være at denne diagnose er anerkendt som fysisk diagnose?  Det bliver den jo ikke af forkerte årsager. Jeg er heldigvis glad for at jeg har en læge som anerkender fibromyalgi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.