pu ha 9 kg havde håbet på max 10 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.394 visninger
38 svar
0 synes godt om
30. september 2009

christina2412

øv  har taget 9 kg på nu, er overvægtig, så havde jo håbet på max 10 kg, men den holder jo nok ik mere nu.

da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 7 1/2 på, så har selvfølgelig kun taget 1 1/2 kg på på næsten 11 uger.

men har jo 6 uger endnu, har ellers været rigtig godt til, at spise sundt, fordi jeg ikke har haft lyst til søde sager.

hvad med jer hvad er i nået op på kg mæssigt?

christina 33+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

TbCp

Jeg nåede op på 18 kg... og fødte i uge 35+2, så tøt ikke tænke på hvor mange kilo der ville være røget på de sidste 5 uger

Anmeld

30. september 2009

Mikkelmusen

Jeg er også overvægtig, og endte med +16 kg i første graviditet, og jeg startede endda med at tabe mig 6 kg under graviditeten. Men her anden gang var den kun +2 kg og jeg tabte mig meget lige efter fødslen. Jeg vejede ca 97 lige før jeg fødte. Og ca 1 måned efter vejede jeg 83 Så det var en lettelse. Man taber sig som regel også når man ammer, så det kan du se frem til hvis du altså skal amme.
Jeg synes ikke du skal være bekymret over de 9 kg når du er så langt henne. Heller ikke selvom du er overvægtig. Så vidt jeg har forstået er det normalt med 12-15 kg. Og det er jo ikke kun baby der vejer. Læs evt her  https://www.baby.dk/videnom/4p268/graviditet-vaegten.aspx

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Ja, det er sørme en del kilo hvis du er for stor i forvejen...jeg var selv overvægtig med de to første. Jeg tog også for mange kilo på, men jeg spiste heller ikke kun sund...tog 25 kilo på med den første(fødte 42+2) og tabte 18 kg på det første døgn efter. Tog 16 kilo på med nummer to(fødte 38+0) og der røg kun 6 kilo efter fødslen. Og ved nummer tre(født 38+0) var jeg normalvægtig, tog 25 kilo på og tabt kun 5 kilo ved fødslen, så der havde jeg lige 20 kilo jeg skulle smide, men min krop var jo vild med at få alle de kilo på som jeg havde været fed før.
Men altså, du kan jo prøve at stramme op nu, ellers er det jo "bare" at smide dem efter fødslen..
Knus Eva..

Anmeld

30. september 2009

MDM

Jeg kender det, svært med de kilo. Jeg er i 30 plus og har taget 9 kg på og  kæmpet for ikke at tage for meget på. Det er min 2 graviditet, og sidst tog jeg over 20 kg, tabte dem alle igen, men det tog lang tid. Jeg var ikke en af dem hvor de bare forsvandt mens jeg ammede.
Derfor har jeg været lidt mere påpasselig denne gang, men ja ka da godt se jeg nok kommer op over de 12 jeg havde som max mål.

Prøver at trøste mig selv med at det er det hele vær fordi der kommer en dejlig guld klump ud,,,
Mit bedste råd er at bevæge sig hvis muligt, jeg har svømmet en del denne gang, det giver mig helt sikkert noget både psykisk og fysisk.

Knus og pøj pøj med det hele

Anmeld

30. september 2009

Tina2

Dem skal du nok få smidt igen.....

Jeg er normalvægtig og tog 25 kg på 1. gang ( havde tabt 30 kg inden hun var 4 mdr) og 2. gang tog jeg 31 kg på og de var tabt da min søn var 9½ mdr.

Begge gange tabte jeg 15 kg den første uge efter fødslen pga vand osv.......

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Dem skal du nok få smidt igen.....

Jeg er normalvægtig og tog 25 kg på 1. gang ( havde tabt 30 kg inden hun var 4 mdr) og 2. gang tog jeg 31 kg på og de var tabt da min søn var 9½ mdr.

Begge gange tabte jeg 15 kg den første uge efter fødslen pga vand osv.......

Men det er jo desværre langt fra alle der taber sig så let og egentlig tror jeg de ryger hurtigere på de ikke-tykke piger end os der har haft det sidende i mange år...men jo , alle kan jo tabe det igen, men men men men...
Knus..

Anmeld

30. september 2009

Brams

Hej

Jeg er også overvægtig og har været lidt bekymret for hvor meget jeg ville tage på under graviditeten. Jeg er nu 35+6 og har indtil videre taget 7 kg. på.

Trine

Anmeld

30. september 2009

christina2412

jeg har så fået mindre røv og min delle på sidderne er helt forsvundet nu jeg er gravid, alt sidder lige foran, så jeg må jo bar igang med, at træne når jeg har født.

og ja man må glæde sig over der kommer en dejlig guldklump ud af det.

christina 33+6

Anmeld

30. september 2009

christina2412

Brams skriver:

Hej

Jeg er også overvægtig og har været lidt bekymret for hvor meget jeg ville tage på under graviditeten. Jeg er nu 35+6 og har indtil videre taget 7 kg. på.

Trine

det er rigtig flot

christina 33+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.