pu ha 9 kg havde håbet på max 10 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

Louise mortil4

jeg ved ikke hvor meget jeg tog på med vores store datter på 3½ år, men 4 dage efter var jeg i mine normale bukser. Jeg gætter selv på ca 10 kg.

Med tvillingerne på 2 år tog jeg 7 kg på og var allerede dagen efter 7 kg lettere end da jeg blev gravid og det endda med meget væske i benene, helt fyldt mave da jeg fik vildt ondt de første 14 dage, hvis ikke min mave var fyldt, der var jo blevet et masse hulrum der inde, forestiller mig lidt ligesom hvis der er blevet voldsom undertryk inde i maven.

Med vores yngste som nu er 5½ månede tog jeg 3 kg på og 14 dage efter jeg havde født hende vejede jeg 8 kg mindre end da jeg blev gravid.

Jeg er selv svært overvægtig og har under de 2 første graviliteter fået meget skæld ud hvis jeg havde taget på, dette både fra jordemoderen og lægen. Men jeg sys det er flot hvis du ikke har taget mere på, kan se på dit billede at du da heller ikke er så stor igen, så bare rolig de skal nok forsvinde og bliver der lidt tilbage kan de jo heldigvis trænes væk.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Ansemusen

Hvor meget er svært overvægtig i dette tilfælde, hvis jeg må være så fræk at spørge? Er selv bange for at få skældud nemlig! Min egen læge er dog rigtig sød og har intet sagt. Jeg nævnte selv min vægt og sagde 'SKal vi nu ikke fokusere på det positive ved at du er gravid?!' Så det var jo dejligt. Men jordemoderen venter stadig forude!

Anmeld

30. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Hvor meget er svært overvægtig i dette tilfælde, hvis jeg må være så fræk at spørge? Er selv bange for at få skældud nemlig! Min egen læge er dog rigtig sød og har intet sagt. Jeg nævnte selv min vægt og sagde 'SKal vi nu ikke fokusere på det positive ved at du er gravid?!' Så det var jo dejligt. Men jordemoderen venter stadig forude!

Haha, ja sådan kan man jo også sige det
Da min mor ventede mig troede hun selv at hun skulle have tvillinger..og havde vist taget lidt rigeligt på i starten. Lægen stak to fingre ind i siden på hende og sagde: "Det dér...det er FEDT". Det syntes min mor IKKE var sjovt, men vi har da siden grinet rigtig meget af det

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

Hov ups, skrev forkert. Det var selvfølgelig lægen der sagde at vi skulle fokusere på det positive. Hun sagde, at når jeg selv var opmærksom på det var det fint. Problemet er bare, at ja jeg er opmærksom på at jeg vejer for meget og at det er noget l... hvis jeg taget for meget på. Men andet bliver det ikke til lige pt. Ingen handling. Har simpelthen ikke overskudet til det lige nu. Håber det vender!

Dorthe: Åhh stakkels din mor! Jeg tror var var død af skam

Anmeld

30. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Hov ups, skrev forkert. Det var selvfølgelig lægen der sagde at vi skulle fokusere på det positive. Hun sagde, at når jeg selv var opmærksom på det var det fint. Problemet er bare, at ja jeg er opmærksom på at jeg vejer for meget og at det er noget l... hvis jeg taget for meget på. Men andet bliver det ikke til lige pt. Ingen handling. Har simpelthen ikke overskudet til det lige nu. Håber det vender!

Dorthe: Åhh stakkels din mor! Jeg tror var var død af skam

Det gjorde hun nu ikke; hun blev VRED og så tog hun ikke mere på resten af graviditeten...det ville hun alligevel ikke have siddende på sig...standhaftig dame  

Anmeld

30. september 2009

mor_sabina

dorthemus skriver:

34 kg!!!

Ja det er ikke kønt

Anmeld

30. september 2009

Louise mortil4

sendt pm

Anmeld

30. september 2009

Mette-Marie

Jeg var normaltvægtig (57 kg/177) tog 15,5 kg. på og havde tabt 22 kg 6 dage efter fødslen. Jeg tabte mig ikke mens jeg ammede

/M

Anmeld

21. oktober 2009

christina2412

øv har lige været på vægten 11 kg så er nu røget over de 10.

nå må jo glæde mig over der kommer en dejlig søn inden længe

christina 36+6

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

Jeg tog 18 kg på under min graviditet.. Og jeg er normalvægtig...

Det er nu 8 mdr siden jeg fødte, og kg'erne sidder der stadig...

Man skal arbejde for at få de kg af, det er der nogen der skal og andre er så heldige at de slet ikke skal gøre noget....

Men man kan jo heller ikke undgå at tage noget på under graviditet..

Har en søster, der sagde, at hun tog hvert fald ikke noget på under graviditeten - Hun måtte bøje sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.