pu ha 9 kg havde håbet på max 10 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg er åbenbart en af dem der har taget mest på...

Har termin på mandag (26/10-09) og er oppe på 22 kg

Min mor tog også rigtig meget på under graviditet, men det røg hurtigt af på hende - så håber det er det samme her, ellers bliver det godt nok en del kilo at kæmpe imod..

Christine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg har termin lørdag. og har taget næsten 30 kg på

Anmeld

21. oktober 2009

Nybagt mor

jeg har termin lørdag. og har taget næsten 30 kg på

Ja - og tænk så lige hvis man bliver en af dem der går 14 dage over tid - tør slet ikke tænke på det...

Anmeld

21. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

kommende-mor skriver:

Ja - og tænk så lige hvis man bliver en af dem der går 14 dage over tid - tør slet ikke tænke på det...

hehe min mave kan ikk gi sig mere , så springer jeg seriøst, den er så udvidet at der er kommet blodspringinger rundt om min navle mega grimt. men det sætter sig bare på min røv istedet,

Anmeld

21. oktober 2009

christina2412

ved godt jeg ikke må klage og 11 kg er ok, men er bare kraftig i forevejen, og håber de ryger af igen + noget mere, må igang med at træne og gå laaaaange ture når jeg har født  jeg har altid skulle passe på, så har nok haft lidt svært ved når jeg er gået på vægten meget sjælden her i graviditeten og der er ryget et kg på  har så kun taget 3 1/2 kg på siden uge 23 så det er jo ok ved det godt

christina 36+6

Anmeld

21. oktober 2009

Nybagt mor

christina2412 skriver:

ved godt jeg ikke må klage og 11 kg er ok, men er bare kraftig i forevejen, og håber de ryger af igen + noget mere, må igang med at træne og gå laaaaange ture når jeg har født  jeg har altid skulle passe på, så har nok haft lidt svært ved når jeg er gået på vægten meget sjælden her i graviditeten og der er ryget et kg på  har så kun taget 3 1/2 kg på siden uge 23 så det er jo ok ved det godt

christina 36+6

Ja - det er faktisk super flot

Anmeld

21. oktober 2009

Hanan <3

jeg er i 30+3 og har taget 9 kilo på .. synes det er meget selvom man ik ser det ret meget på mig der jeg før ellers var meget tynd

Anmeld

22. oktober 2009

Nanna1985

Første gang tog jeg 25 kilo på..

Anden gang tog jeg 23 kilo på..

Anmeld

22. oktober 2009

frk andreasen

kommende-mor skriver:

Jeg er åbenbart en af dem der har taget mest på...

Har termin på mandag (26/10-09) og er oppe på 22 kg

Min mor tog også rigtig meget på under graviditet, men det røg hurtigt af på hende - så håber det er det samme her, ellers bliver det godt nok en del kilo at kæmpe imod..

Christine

jeg tog 32 kg på med min den 1.menjeg var også undervægtig og havde et ryge stop bag mig...Så nu er jeg spændt på hvor meget jeg tager på denne her gang er 18+4 henne nu og har taget 4 kg på indtil videre knus tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.