pu ha 9 kg havde håbet på max 10 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

mor_sabina

Inden jeg blev gravid havde jeg lige tabt mig 17 kilo og jeg tog så 34 på under graviditeten Men den første uge tabte jeg 19 kilo og nu, efter 5 måneder har jeg tabt de 27. Så der er et stykke vej endnu men det skal jeg nok nå på et tidspunkt Men man ved til næste gang at man IKKE skal spise for to
Held og lykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

tumle81

Jeg var rigtig slank da jeg blev gravid første gang, jeg tog 19-20 kg og "desværre" røg de sidste 6 kg aldrig. Kunne simpelthen ikke få dem af igen. Måske var jeg også lige i underkanten af hvad jeg burde veje...

Anden gang var jeg normal vægtig og der tog jeg også ca 20 kg på! Denne gang røg det hele heldigvis, så røg tilbage til min normale vægt (dog aldrig på samme niveau som inden jeg fik børn!)

Nu er jeg 36+1 og har inditl videre taget 15-16 kg, så kommer op på de ca 20 igen. Jeg ved at jeg skal tabe dem igen bagefter, men 7-9-13 har det ikke været svært før...
Der skal bare ammes igennem og spises sundt!!

Det skal lige siges at jeg har haft slem bækkenløsning alle 3 gange, og dette gør det svært for mig at bevæge mig og komme omkring, så er meget stillesiddende i løbet af min graviditet...

Knus Kathrina

Anmeld

30. september 2009

Hjaltesmor

jegendte på 9.5 kh. Da jeg nåede uge 30 havde jeg taget 1½ kg på. uge 35 var det 4,5 kg og så kom resten de sidste 4 uger.

Jeg tabte 3 kg ved fødslen og efter 10 dage, var jeg på min førvægt.

Anmeld

30. september 2009

Brams

christina2412 skriver:

det er rigtig flot

christina 33+6

Tak  jeg er også rigtig godt tilfreds.

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tog 12 kg på igennem hele graviditeten... Jeg tabte 10 ved fødslen og resten kom af, da jeg ammede...

Anmeld

30. september 2009

dorthemus

mor_sabina skriver:

Inden jeg blev gravid havde jeg lige tabt mig 17 kilo og jeg tog så 34 på under graviditeten Men den første uge tabte jeg 19 kilo og nu, efter 5 måneder har jeg tabt de 27. Så der er et stykke vej endnu men det skal jeg nok nå på et tidspunkt Men man ved til næste gang at man IKKE skal spise for to
Held og lykke med graviditeten

34 kg!!!

Anmeld

30. september 2009

LotteGabriella

christina2412 skriver:

øv  har taget 9 kg på nu, er overvægtig, så havde jo håbet på max 10 kg, men den holder jo nok ik mere nu.

da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 7 1/2 på, så har selvfølgelig kun taget 1 1/2 kg på på næsten 11 uger.

men har jo 6 uger endnu, har ellers været rigtig godt til, at spise sundt, fordi jeg ikke har haft lyst til søde sager.

hvad med jer hvad er i nået op på kg mæssigt?

christina 33+6

Jeg er selv overvægtig og tog 9 kg på i alt, jeg kunne passe mine alm. bukser lige efter fødslen, men desværre har jeg så været så dum at blive ved med mine dumme vaner efter endt amning og det har resulteret i at jeg har taget 10 kg på, som jeg nu er gået i gang med at komme af med

pøj pøj med det

Anmeld

30. september 2009

Nybagt mor

Aj altså...

9 kg er jo ingenting når du er så langt henne, så det behøver du da slet ikke tænke på.
Jeg er i uge 36 og vægten siger + 17 kg indtil videre...

Du er vist nærmere en af de heldige der ikke tager så meget på

Knus Christine

Anmeld

30. september 2009

DortheSimonsen

christina2412 skriver:

øv  har taget 9 kg på nu, er overvægtig, så havde jo håbet på max 10 kg, men den holder jo nok ik mere nu.

da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 7 1/2 på, så har selvfølgelig kun taget 1 1/2 kg på på næsten 11 uger.

men har jo 6 uger endnu, har ellers været rigtig godt til, at spise sundt, fordi jeg ikke har haft lyst til søde sager.

hvad med jer hvad er i nået op på kg mæssigt?

christina 33+6

Jeg tog 28kg. på under min graviditet. Fødte 7 dage før termin.
Men nu 7 uger efter fødslen mangler jeg heldigvis kun at smide 3kg.

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

Hold da op piger, hvor er det bare vildt så hurtigt mange af jer har smidt kiloene  Jeg håber godt nok også jeg hører til den gruppe! Plejer nemlig at have rigtig svært ved at tabe mig, og vejer også for meget i forvejen. Jeg er kun i 8+0 og har allerede taget 3 kilo på. Jeg håber at min appetit bliver lidt mindre når jeg når lidt længere hen og så glæder jeg mig til at jeg forhåbentlig kan begynde at træne om 4 ugers tid. Tror der ryger lidt fjedt på den konto, da jeg ikke har trænet længe (gik igang lige inden jeg blev gravid, men så turde jeg ikke fortsætte, men har besluttet at det SKAL jeg efter 12. uge hvis alt er normalt!). Min mor havde et ton strækmærker, hvilket man jo ofte arver. Hun tog tilgwngæld kun 10 kilo på. Men det ser desværre ikke ud til at jeg har arvet det gode ved graviditeten  Men nu må vi se. Måske mine bekymringer bliver gjort til skamme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.