Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Sabina

mariamiss6 skriver:

Ja, det så lidt tosset ud, fordi det var ikke kort nok til at sætte, og ikke langt nok til at lave hestehale eller flette hehe... Nøjs hvor var vi bare uenige om han skulle lade det gro

Er du kreativ Sabina?

Hihi den irriterende længde . :-)

Jeg var kreativ, inden jeg fik min søn for ½ år siden. Malede, dekorere bloklys. :-) Men synes ikke lige tiden er der pt. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

MortilElias2010

Assi skriver:

Jeg maler lidt...når nu jeg ikke har råd til at købe kunst, må jeg selv "beklæde" vores vægge Jeg er ikke vild god til at udvikle nye ideer, så jeg "stjæler" med arme og ben!  

Her er noget af det, jeg har malet...

De er fede! Ville elske dem hjemme i vores stue.

Anmeld Citér

11. februar 2012

merichs

Kan vidst godt deltage lidt her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. februar 2012

Assi

MortilElias2010 skriver:

De er fede! Ville elske dem hjemme i vores stue.

Tak 

Anmeld Citér

16. februar 2012

KLN

mariamiss6 skriver:

Blæretråden, om alle vores kreative evner, undtagen kagebagning (dem har vi jo allerede et galleri til, i kageklubben)

Hey alle i gæve quinder..... er i ikke alle sammen helt vildt kreative, og har i ikke lyst til at vise det frem.... Måske kunne man inspirere nogen, eller hjælpe hinanden med tips og tricks....

Jeg forestiller mig denne tråd som lidt i stil med kagegalleriet... altså at man ikke skriver kommentarer og lignende direkte i tråden. Men bruger tråden udelukkende som billedtråd, hvor man kan vise de ting frem man laver. Evt. med en lille forklaring i samme indlæg som billedet lægges i.
Vil man så spørge til det på billedet, an man oprette en ny tråd eller skrive privat til den der har lavet det.

Hjemmehæklet legetøj til min datter. er lidt stolt, har aldrig hæklet før..

Anmeld Citér

8. marts 2012

JemKem

Der kommer lige en lang række fra mig...:

Først 3 natkjoler i lækker jersey, som jeg syede til Helene da hun blev 4 år. Hun havde nemlig selv fundet noget af mit stof som hun MEGET gerne ville have natkjoler i

Anmeld Citér

8. marts 2012

JemKem

En fleece Cirkeline kjole til Line som hun sku bruge til fastelavn. Hun er rigtig glad for den og kan sagtens bruges her bagefter også Lækker blød og varm

Hel solnederdel til Helene i stof med vævet "mønster"

Anmeld Citér

8. marts 2012

JemKem

Julepynt:

Anmeld Citér

8. marts 2012

JemKem

Jeg er begyndt at lege med porcelæns og glasmaling på tusser, så her er hvad jeg har lavet pt:

Og min juledekoration

Blusekjole til Helene

Anmeld Citér

10. juni 2012

Tanjadamgaard

Et par malerier, jeg har lavet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.