Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Tanjadamgaard

StineW79 skriver:

Bliver et fint værelse hun får!! Vh stine

Mange tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Rsa

Tanjadamgaard skriver:

Et par malerier, jeg har lavet 

Anmeld Citér

23. juli 2012

Becks

engodmor skriver:

Ej hvor flot, hvordan har du lavet blomsten under malingen???

Ej hvor pinligt, jeg ser først nu at du har citeret mig

Tak, jeg går ud fra du mener dette billede?

Du ved, de der "papirs" blonde dækservietter man kan få? Jeg har bare klippet blomsten og sommerfuglen ud og malet henover dem

Anmeld Citér

23. juli 2012

EnGodMor

Becks skriver:

Ej hvor pinligt, jeg ser først nu at du har citeret mig

Tak, jeg går ud fra du mener dette billede?

Du ved, de der "papirs" blonde dækservietter man kan få? Jeg har bare klippet blomsten og sommerfuglen ud og malet henover dem

Suuuuuuuuuuuuuper flot, og suuuuuuper go ide

Hehe, altså bedre sent end aldrig

Anmeld Citér

23. juli 2012

Becks

engodmor skriver:

Suuuuuuuuuuuuuper flot, og suuuuuuper go ide

Hehe, altså bedre sent end aldrig

Haha ja, det kan du have ret i

1000 tak, er ikke så kreativ, kun i perioder

Anmeld Citér

25. juli 2012

Stivdie

Hej skønne kvinder!
Jeg vil gerne sige jer 1000 tak for at dele jeres fine projekter, I er til kæmpe inspiration! Jeg har selv syet og strikket en del tidligere, men det har været gået lidt i stå i en periode. Takket være jer, tror jeg nu at jeg får mig taget sammen til at gå i gang igen. Skal nok dele, når jeg har noget klar ;-)

Anmeld Citér

26. juli 2012

MortilElias2010

Stivdie skriver:

Hej skønne kvinder!
Jeg vil gerne sige jer 1000 tak for at dele jeres fine projekter, I er til kæmpe inspiration! Jeg har selv syet og strikket en del tidligere, men det har været gået lidt i stå i en periode. Takket være jer, tror jeg nu at jeg får mig taget sammen til at gå i gang igen. Skal nok dele, når jeg har noget klar ;-)

Anmeld Citér

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Her lidt af mine tegninger.. 

Nr. 1 er en tegning til en veninde. Den blev aldrig helt færdig. Min tålmodighed forsvandt midt under arbejdet.

Nr. 2 er en værtindegave til dem vi var til nytår hos i 2007

Nr. 3 er en morgenmadstegning.. Så i min egen verden en morgen og det blev altså til en padde og en snegl. 

Nr. 4 er et kort til en kollega, som er meget due-glad

Nr. 5-8 er bare stregtegninger jeg lavede i forbindelse med min skilsmisse i 2003

Citere lige så jeg kan finde den skønne familietegning igen. Super søde tegninger

Anmeld Citér

26. juli 2012

MortilElias2010

muzen skriver:

ej hvor fedt har lige fundet den er klub og jeg vil da også lige vise jer nogle af mine kreative ideer :-)

i sommers skulle vi til 2 bryllupper og der skulle selvfølelig laves kort der til det blev så til 3 kunne ikke stoppe igen :-D

Hjemmelavet stof vendespil

nu er det sådan at jeg blogger en del og det er et helt vildt univers af kreative personer der viser alle deres ting frem, og da en en dag så den her fantastiske lampe måtte jeg bare lave den.

dersværre dele min kæreste ikke altid idden om at denne lampe er total fed og den må bestemt ikke hænge i hans hjem :-(

Endnu en skøn ting fra bloglandet en helt ny måde og lege med perler på :-)

når der kommer småbørn til familien eller til vennerne så får de alle en umulius

En dag for meget længe siden efterhånen sad jeg og kedet mig og enen jeg havde fået set mig om var der kommet 4 punde mønstre ud på papiret , så nu er jeg endelig gået i gang med at syg dem :-D

Så vil jeg bare lige sige at den lampe er fantastisk! Og får vi DRØMMEhuset her inden den 1. så er det sådan en lampe Elias skal have på sit værelse eller ja et andet sted i husetbare til os gamle. Den må give et fantastisk lys! Hvor køber man de farvede kageforme?  

Anmeld Citér

26. juli 2012

MortilElias2010

Er der nogen af jer, nu vi er i det kreative hjørne, der syer patchwork-tæpper på bestilling? 

På tæppet skal fremgå billeder af min søn, min mand og jeg bl.a. 

Afhængig af prisen kan det være jeg ønsker tre-fire stk. Jeg er desværre ikke tæt på det der ligner en der kan håndtere en symaskine. Men sådan et tæppe har jeg ønsket mig lige siden jeg så Stepmom første gang. Jeg syntes simpelthen det er så smukt og rørende! 

Jeg regner ikke med at det bliver lige nu, da vi står foran en omvæltning i vores liv. Men så jeg ved det, når der bliver luft i budgettet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.