Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Stivdie

Så vil jeg da også prøve at dele lidt, selv om projektet er lidt gammelt.
Jeg syede sættet som barselsgave tilbage i 2009. Er ret stolt af det, synes selv det blev fint. Det er meget neutralt i farverne, fordi hende der skulle have det var lidt farveforskrækket.
Når jeg engang når dertil, tror jeg at jeg skal have lavet et lignende sæt til mig selv :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

JulieE

Stivdie skriver:

Så vil jeg da også prøve at dele lidt, selv om projektet er lidt gammelt.
Jeg syede sættet som barselsgave tilbage i 2009. Er ret stolt af det, synes selv det blev fint. Det er meget neutralt i farverne, fordi hende der skulle have det var lidt farveforskrækket.
Når jeg engang når dertil, tror jeg at jeg skal have lavet et lignende sæt til mig selv :-)

Ej... Hvor er det fint!!! Virkelig en fin barselsgave! 

Anmeld Citér

27. august 2012

Stivdie

JulieE skriver:

Ej... Hvor er det fint!!! Virkelig en fin barselsgave! 

Tusind tak! Hun blev også meget glad for det!
Inden det blev afleveret blev der broderet navn og fødselsdato på pusletæppet, på den grå side og på den sorte side blev der syet en fin bil på af det mærke familien kører i :-) Men det har jeg desværre ikke billeder af.. Det blev leveret med et par små sorte cowboybukser og en savlesmæk i matchene farver.
Fik jeg sagt, at vi er temmelig tætte?

Anmeld Citér

1. september 2012

Stivdie

I tøser har altså fået mig op af slumrestolen og over i det kreative hjørne :-)
Var inviteret på pandekager hos en 2½ årig i går, så i stedet for blomster eller chokolade (=hyperaktivitet) besluttede jeg mig for at lave værtsgaven selv. Er lidt stolt, har ikke leget med akrylmaling i over 2 år

"Gisling" blev meget vel modtaget

Anmeld Citér

1. september 2012

MortilElias2010

Stivdie skriver:

I tøser har altså fået mig op af slumrestolen og over i det kreative hjørne :-)
Var inviteret på pandekager hos en 2½ årig i går, så i stedet for blomster eller chokolade (=hyperaktivitet) besluttede jeg mig for at lave værtsgaven selv. Er lidt stolt, har ikke leget med akrylmaling i over 2 år

"Gisling" blev meget vel modtaget

Hvor sødt

Anmeld Citér

1. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Laulund87 skriver:

så var jeg lige lidt kreativ med en gammel brun tallerkenrække fra 1970 Den har været fast inventar i mit barndomshjem i mange år. Så synes jeg lige min datter skulle have glæde af den

Er det stof du har brugt på,siderne??, også bare tapetkliser? Vh stine

Anmeld Citér

1. september 2012

SHERO

Jeg har fået nye tusser, og de skulle lige afprøvet.. Det blev til (efter min mening) 3 fede billeder til soveværelset, som du hænger og pynter på væggen

Anmeld Citér

2. september 2012

MortilElias2010

Tullen85 skriver:

Jeg har fået nye tusser, og de skulle lige afprøvet.. Det blev til (efter min mening) 3 fede billeder til soveværelset, som du hænger og pynter på væggen

Virkelig flotte men meget dystre 

Anmeld Citér

2. september 2012

Laulund87

StineW79 skriver:

Er det stof du har brugt på,siderne??, også bare tapetkliser? Vh stine

Nej det er stof Og så helt tyndt dobbeltklæbende tape (det man bruger til scrapbooking.)

Vildt nemt!

Anmeld Citér

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Laulund87 skriver:

Nej det er stof Og så helt tyndt dobbeltklæbende tape (det man bruger til scrapbooking.)

Vildt nemt!

Det var lidt sjovt, for jeg havde lige sagde til min kærste at jeg godt ku tænke mig at male + beklæde vores datters bog hylde, så jeg sad lige og kiggede efter inspiration og faldt så over dit billede. Det ser så godt ud! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.