Heling ved omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

Kløver

Katafalk skriver:

Jeg hverken kan eller skal respektere folk, der lemlæster spædbørn. Det er totalt unødvendigt og tangerer til børnemishandling at få omskåret små børn, der hverken kan sige til eller fra.

Uanset hvad du eller jeg eller andre må mene, så er omskæring lovligt så længe det bliver udført af fagpersonel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Har meget svært ved at tro at det er en profesionel uddannet læge der har påført sådan et indgreb i den alder. 

Foretaget af overlæge Said El Batran. Så jo professionel

Anmeld

22. maj 2016

Abracadabra

Årgangs Mor skriver:

Nu er forskellen så at vold på børn er ulovligt, hvorimod omskæring af drenge er lovligt, så længe det udføres af fagpersonel. Jeg siger ikke hvorvidt det er ok eller ej, men så længe det er lovligt er det ikke relevant, for ts spørgsmål 

Hmm... Hvorfor mon lægerne på rigshospitalet er holdt op? Fordi komplikationsraten (hos dygtige fagfolk) var 5 procent, hvilket er UACCEPTABELT for et unødvendigt indgreb. 

Hvis der skal skæres i tissemænd, så vent til manden er gammel nok til at give et informeret samtykke! 

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Man opererer ikke forhudsfosnævring så tidligt og slet ikke på en søndag, medmindre det er akut.    

Hvorfor svarer du ikke bare ærligt? Du fik din forsvarsløse nyfødte dreng omskåret af religiøse grunde. Du har tilført ham en absolut unødvendig smerte og jeg håber han kommer igennem uden mén. 

Jeg må indrømme det er pga religion. Jeg er ikke en troll som bliver mistænkt i tråden. Jeg brugte undskyldningen forhudssnævring for at undgå en diskussion, men få svar på mit spørgsmål

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Ja puha. Jeg gad da nok vide hvad det er for en kvaksalver der har gjort det, for en læge er det sikkert ikke. Man må da håbe at det er blevet gjort ordentligt. 

Udført af speciallæge og overlæge Said el Batran 

Anmeld

22. maj 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg kender utallige mennesker som er omskåret. Ingen har oplevet infektion eller død. Der er ingen tilfælde af død pga omskæring i dk

Næh, men i Sverige. 

Håber ikke, at din søn bliver det første danske barn, der dør grundet sine forældres vrangforestillinger. 

Anmeld

22. maj 2016

Diosa85

Årgangs Mor skriver:

Uanset hvad du eller jeg mener er det lovligt, og derfor ikke relevant for TS oprindelige spørgsmål. 

Det er ikke lovligt når det ikke er udført af en praktiserende læge i Danmark. Og der er ingen læger der udfører den slags indgreb på spædbørn en søndag. Ergo er der ikke en praktiserende læge og ej heller lovligt

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Lige min tanke. Plus hvis det virkelig var en reel læge der havde gjort det på det grundlag. Så forstår jeg ikke hvorfor man ikke står frem med brugernavn frem for anonym. 

Det er tydeligt det er religiøse årsager. Stakkels dreng. Håber ikke han kommer til at lide under det på nogen måder

Netop for at undgå en kæmpe diskussion. Ønskede blot svar på mit spørgsmål

Anmeld

22. maj 2016

Hectar

Anonym skriver:

Foretaget af overlæge Said El Batran. Så jo professionel

Du mener ham her?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det er ikke lovligt når det ikke er udført af en praktiserende læge i Danmark. Og der er ingen læger der udfører den slags indgreb på spædbørn en søndag. Ergo er der ikke en praktiserende læge og ej heller lovligt

Undskyld mig, men kender du alle læger i hele Danmark? Lægen som foretog indgrebet arbejder ved siden af på sygehuset og har en privat klinik. Her arbejde han på fridage. Han hedder Said EL Batran

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.