Heling ved omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Det var mest af alt fordi han ikke kunne bevæge sig. Han mærkede ikke smerten. Lægen sikrede bedøvelsen virkede. Kender desuden min søns gråd og det var bestemt ikke den gråd han har ved smerte

Jeg er en af dem der ikke forstår omskæring ,men  jeg forstår godt at det kan være svært at gå uden om kultur 

Ville nok selv have ventet til barnet var meget ældre så det kunne blive ordentligt bedøvet og ikke mindst kunne forstå hvad der foregik.

Men nu er det gjort og så er det vigtigste at I undgør skader ved f.eks betændelse- 

Jeg synes du skal snakke med din faste læge så I undgår infektioner ved aff osv.

Også lige få hørt om hvad I skal være opmærksomme på med hævelse rødme osv. 

Og uden at være helt sikker så mener jeg man kan få en salve med antibiotika i men det kan din læge svare på .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Kløver

Vivienne skriver:

Helt ærligt piger!!! 

Personligt er jeg meget imod omskæring, men når det er sagt, så forstår jeg ikke alle jeres sure indlæg. 

Nu er det gjort, og det kan der ikke laves om på.

Heller ikke jeres sure opstod ændrer på trådstarters mening og tankegang. 

Hun kommer fra en anden kultur og er opvokset og opdraget på en anden måde. 

Det nytter ikke noget at diskutere dette enme for vi har alle forskellige meninger om emnet. 

Det jeg egentligt bare ville sige er, I får INTET ud af at rakke ned på hende og hendes beslutninger ifm. hendes barn. Sålænge hun ikke krænker jer personligt, har I ikke ret til at blande jer. I kan sige jeres mening, men I kan også vælge en måde at sige den på. 

Peace out 

Så enig 

Anmeld

23. maj 2016

Dorthe1986

Hvorfor ignorere du det gode råd folk kommer med angående at opsøge egen læge og få givet den stivkrampevaccination?

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Hvorfor ignorere du det gode råd folk kommer med angående at opsøge egen læge og få givet den stivkrampevaccination?

Fordi den ansvarlige læge siger det ikke er nødvendigt. Ingen har fået stivkrampe pga omskæring.

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg er en af dem der ikke forstår omskæring ,men  jeg forstår godt at det kan være svært at gå uden om kultur 

Ville nok selv have ventet til barnet var meget ældre så det kunne blive ordentligt bedøvet og ikke mindst kunne forstå hvad der foregik.

Men nu er det gjort og så er det vigtigste at I undgør skader ved f.eks betændelse- 

Jeg synes du skal snakke med din faste læge så I undgår infektioner ved aff osv.

Også lige få hørt om hvad I skal være opmærksomme på med hævelse rødme osv. 

Og uden at være helt sikker så mener jeg man kan få en salve med antibiotika i men det kan din læge svare på .

Jeg ville nok overveje det hvis jeg ikke havde fået en virkelig god vejledning omkring hygiejne. Vi har fået klorhexidin pudder som skal på ved hvert bleskife. 

Anmeld

23. maj 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Fordi den ansvarlige læge siger det ikke er nødvendigt. Ingen har fået stivkrampe pga omskæring.

Hvem har fortalt dig det?

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Lægen som er meget anerkendt muslimske kredse og har mangeårig erfaring bag sig. Han følger også vores søns heling tæt disse dage via daglige billeder

Anmeld

23. maj 2016

Diosa85

Dorthe1986 skriver:

Ham kvaksalveren har har døde patienter på samvittigheden og der er skrevet meget dårlig omtale om

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Seriøst??? Kalder du det ordenligt smertedækket? Må jeg skære noget af dig med lokal bedøvelse, lidt sukker vand og en Panodil i måsen? 

Lokal bedøvelse bliver da brugt mege ofte? smerten fra omskæringen sidder jo netop kun i penis mens det foretages og dette område er bedøvet. Under indgrebet var han rolig, det var mest da bedøvelsen blev lagt han var urolig. Han mærkede ingen smerte. Dette blev tjekket inden lægen gik igang. Jeg kender min søn og han giver udtryk for smerte ved det mindste ubehag. Den smule gråd der kom inden indgrebet var pga stikket og det faktum han skulle ligge stille.

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Ham kvaksalveren har har døde patienter på samvittigheden og der er skrevet meget dårlig omtale om

Jeg kan af gode grunde ikke udtale mig og hvilke evner han generelt har på det generelle lægefaglige område. Han har dog stor erfaring på omskærings området og stor tilfredshed blandt sine tidligere patienter. Jeg kender flere af hans tidligere patienter og alle fik et super resultat og videre anbefaler ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.