Heling ved omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Lægen som er meget anerkendt muslimske kredse og har mangeårig erfaring bag sig. Han følger også vores søns heling tæt disse dage via daglige billeder

Hvordan forholder du dig til det, der er om den læge? De ting han har på samvittigheden?

Men det handler jo mere om at du står med et lille barn, der ingen vaccinationer har fået endnu - dvs. hans immunsystem er utrolig sårbart, hvilket det jo er i forvejen når man er så ny i verdenen, og har fået ham omskåret - dvs, der er skabt en nem indgang til infektioner osv. Derfor kan man vel aldrig være for forsigtig.

Og hvad med dem, der her har berettet om at de i dag som voksne har problemer med nyrerene, fordi de blev omskåret som babyer? Således at de går i dialyse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Seriøst??? Kalder du det ordenligt smertedækket? Må jeg skære noget af dig med lokal bedøvelse, lidt sukker vand og en Panodil i måsen? 

Og ja jeg har selv oplevet at blive opereret under lokal bedøvelse. Mærkede Intet udover lidt ubehag i forbindelse med bedøvelsen. 

Anmeld

23. maj 2016

Dorthe1986

Diosa85 skriver:

Ham kvaksalveren har har døde patienter på samvittigheden og der er skrevet meget dårlig omtale om

Også lidt min frygt - har svært ved at forstå hvordan man tør stole på ham overhovedet. Ja måske går det godt med omskæringer udført af ham, men hvordan tør man løbe risikoen.

Anmeld

23. maj 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Og ja jeg har selv oplevet at blive opereret under lokal bedøvelse. Mærkede Intet udover lidt ubehag i forbindelse med bedøvelsen. 

Hvilken operation var det?

Anmeld

23. maj 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Har du fået bortskåret dine skamlæber i lokalbedøvelse? 

Anmeld

23. maj 2016

Diosa85

Dorthe1986 skriver:

Også lidt min frygt - har svært ved at forstå hvordan man tør stole på ham overhovedet. Ja måske går det godt med omskæringer udført af ham, men hvordan tør man løbe risikoen.

Helt enig. Synes mildt sagt det er sygt. 

Anmeld

23. maj 2016

Dorthe1986

Diosa85 skriver:

Helt enig. Synes mildt sagt det er sygt. 

Forstår det slet ikke. Er imod omskæring, men at man vælger en læge med liv på samvittigheden er mig en gåde. Forstår slet ikke man tør.

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Hvilken operation var det?

Operation pga nedgroede negle. Mine tæer blev skåret op for at fjerne et stykke negl i hver side så det ikke er muligt at få nedgroede negle.

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Forstår det slet ikke. Er imod omskæring, men at man vælger en læge med liv på samvittigheden er mig en gåde. Forstår slet ikke man tør.

Jeg tror rigtig mange læger har liv på samvittigheden. Han er meget erfaring på omskæringsområde. Han har gode resultater og ingen skader

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Har du fået bortskåret dine skamlæber i lokalbedøvelse? 

Mange her foreslår jeg opsøger en læge i sundhedssystemet. Nu er jeg fast bruger herinde og derfor ved jeg du er læge. Én som dig er årsagen til jeg ikke opsøger en læge. Sådan en dårlig attitude og fordømmende kommentarer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.