Tatarata skriver:
Hvis du var højgravid på din 30 års fødselsdag kan jeg godt forstå du vil holde en fest uden alkohol - det synes jeg ikke man kan blive forarget over. Og nej, synes ikke alkohol hører hjemme til en barnedåb. Bevares, hvis der bliver serveret lidt bliver jeg da ikke forarget over det heller, men ville jeg ikke gøre selv. En formiddag med barnedåb synes jeg mere er en kop-kaffe-slags arrangement.
Jeg har fødselsdag om vinteren, og havde holdt alm fødselsdag. Meningen var så jeg skulle ha holdt i haven når det blev godt vejr, og havde termin først i juli, men da jeg havde historik for indlæggelser til sidst og skulle ha kejsersnit ville vi ikke vente for længe og snakkede derfor om at holde det sidst i maj måned, altså ca 6-8 uger før min termin. Derfor gad jeg ærligt ikke en drukfest, men da jeg hverken har holdt en 18 års, 20 års eller andet større i forbindelse med fødselsdag, ville jeg rigtig gerne holde noget roligt hvor jeg kunne se familie og venner til en hyggelig dag i haven. Men endte med at droppe det, netop da jeg fik at vide folk ikke ville dukke op. I dag ville jeg nok ønske jeg bare havde holdt fast, da jeg tror at de som gerne ville se mig, også nok skulle være kommet, det håber jeg ihvertfald. Samtidig havde vi på det tidspunkt 2 små børn på 3 og 2, så synes ikke alkohol passede ind
Anmeld
Citér