What to do :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Helt seriøst.. 

Så ville jeg i dit tilfælde vælge en abort. 

Jeg er normalt imod abort (ekstremt!!!!) men jeg sætter pris på det er med en person man tænker man har en fremtid med eller ihvertifald kender MEGET godt! 

Men syntes du skulle sætte dig ned og selv finde ud af hvad du vil med dit liv og fremtiden. 

Der er INGEN her som kan give dig det bedste råd.. For det bedste råd er kun dig selv som kan vælge det. 

Jeg er blevet tvunget igennem en abort tilbage i august og det har sat sine spor.

og jeg ved godt hvad jeg vil med mit liv. uden tvivl jeg skal starte egen butik eller læse videre til sygeplejerske.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

MinPrins

Ærligt, så skal du tænke på faren og helt specielt barnet.... 

At faren måske ikk vil være en del af barnets liv er det ene, men at du så alligevel vil sætte barnet til verden og han i bund og grund stadig vil være biologisk far til barnet..... 

Men at få et barn der har en far der ikk vil vide af det, forstår jeg ikk... Hvad vil du sige til barnet når det er stort nok og ved at "den" ikk har en far?... Evt mangler en far?... Gerne vil finde faren?...

Anmeld Citér

14. april 2016

lineog4

Anonym skriver:

Selvfølgelig skal faren vide det men jeg er indstillet på at han ikke ønsker at være en del af det fordi vi ikke er kærester eller noget (snakker faktisk heller ikke sammen). Han skal være hjertelig velkommen men han skal også have muligheden for at afskrive sig barnet helt fordi det er min beslutning og ikke hans, og synes det er unfair at trække et barn ned over hovedet på en fyr. 

Jeg ved ikke endnu hvor langt jeg er henne og jeg vil kunne nå at afslutte 1. Års HF til sommer + jeg har Hg hvor jeg mangler elevtid. 

Netværk er ikke stort men rigtig tæt og vil også flytte tættere på min mor og ikke mindst få et bedre forhold til min egen far igen og jeg er indstillet på den største del af min vennekreds vil rynke næse over det og nogle vil ryge i svinget men håber og tror på en mødre gruppe eller andre veninder med børn vil hjælpe og blive tættere veninder.. Jeg er også indstillet på at det slet ikke bliver nemt og det vil være rigtig hårdt at være alene og ikke have fritid, men er sikker på min mor og far vil være behjælpelig og så vil jeg have en fast barnepige når barnet er gammel nok.

Lige pt er det ikke sådan at en mand i dk kan fraskrive sig sit barn (juridisk abort). Du skal navngive faren når du kender ham og han vil stå som far til barnet. Og du skal vide at du ikke kan få det tilskud som far skal betale af andre instanser uden han kommer til at skylde dem. 

Anmeld Citér

14. april 2016

Loa

Anonym skriver:

Selvfølgelig skal faren vide det men jeg er indstillet på at han ikke ønsker at være en del af det fordi vi ikke er kærester eller noget (snakker faktisk heller ikke sammen). Han skal være hjertelig velkommen men han skal også have muligheden for at afskrive sig barnet helt fordi det er min beslutning og ikke hans, og synes det er unfair at trække et barn ned over hovedet på en fyr. 

Jeg ved ikke endnu hvor langt jeg er henne og jeg vil kunne nå at afslutte 1. Års HF til sommer + jeg har Hg hvor jeg mangler elevtid. 

Netværk er ikke stort men rigtig tæt og vil også flytte tættere på min mor og ikke mindst få et bedre forhold til min egen far igen og jeg er indstillet på den største del af min vennekreds vil rynke næse over det og nogle vil ryge i svinget men håber og tror på en mødre gruppe eller andre veninder med børn vil hjælpe og blive tættere veninder.. Jeg er også indstillet på at det slet ikke bliver nemt og det vil være rigtig hårdt at være alene og ikke have fritid, men er sikker på min mor og far vil være behjælpelig og så vil jeg have en fast barnepige når barnet er gammel nok.

Du trækker jo allerede et barn ned over hovedet på ham, ved at få det, hvis han rent faktisk ikke er interesseret i det....

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym trådstarter

MinPrins skriver:

Ærligt, så skal du tænke på faren og helt specielt barnet.... 

At faren måske ikk vil være en del af barnets liv er det ene, men at du så alligevel vil sætte barnet til verden og han i bund og grund stadig vil være biologisk far til barnet..... 

Men at få et barn der har en far der ikk vil vide af det, forstår jeg ikk... Hvad vil du sige til barnet når det er stort nok og ved at "den" ikk har en far?... Evt mangler en far?... Gerne vil finde faren?...

jeg vil gøre alt for at barnet stadig ved hvem faren af og der er nok også nogle bedste forældre bag der har noget at sige og så er han 29 år så håber han vil tage det en del mere seriøs end ellers.
Er vokset op med en far der ikke gad mig selvom han var en del af mit liv.. jeg ved ikke hvad der er værst, at leve med at man ved hvem ens far er og han ikke er en del af livet, eller have en far som slet ikke gider en, selvom man mødes meget tit. (del af min dengang stedfars vennekreds). Og hvorfor skulle jeg ikke ku give nok kærlighed til barnet og jeg har heller ikke tænkt mig at være alene for evigt så der vil være en mandlig rolle på et tidspunkt ( Som aldrig skal være far, fordi barnet har en anden far).. og jeg ved som sagt heller ikke hvad han siger endnu.. jeg vil undersøges for, hvor langt jeg er henne og om alt er som det skal være først.

Anmeld Citér

14. april 2016

tossen93

Hvor godt kender du ham ? Godt nok til at ville have det fint med at aflevere dit barn i hans varetægt op til 33 % af tiden?

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Lige pt er det ikke sådan at en mand i dk kan fraskrive sig sit barn (juridisk abort). Du skal navngive faren når du kender ham og han vil stå som far til barnet. Og du skal vide at du ikke kan få det tilskud som far skal betale af andre instanser uden han kommer til at skylde dem. 

Han kommer også til at stå som far uden tvivl, og jeg mener at han ikke behøver betale hver mdr og være en del af det.. På den måde fra skrive sig det.. 

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym trådstarter

tossen93 skriver:

Hvor godt kender du ham ? Godt nok til at ville have det fint med at aflevere dit barn i hans varetægt op til 33 % af tiden?

Jeg kender ham ikke godt nej, men det gør min omgangs kreds. Og har ikke hørt noget dårligt om ham og jeg ville have det godt med at overgive mit /vores barn til ham ja. Han har en dejlig personlighed og han er sjov! 

alderen er god og han har fast og god job. Og han virkelig seriøs og virker til at kunne tage det ansvar det kræver.

Anmeld Citér

14. april 2016

tossen93

Godt nok, synes bare det var en vigtig tanke at gøre sig (: Hvor i landet bor du?

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym trådstarter

tossen93 skriver:

Godt nok, synes bare det var en vigtig tanke at gøre sig (: Hvor i landet bor du?

Sønderjylland 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.