Sagen er den at jeg nok er blevet gravid trods beskyttelse..
Jeg er 23 år, bor i egen lejlighed som jeg skal flytte fra til august og tager en HF (færdig næste sommer), har en hg(mangler elevtid).
Var gravid for godt 9 mdr siden med min Eks men det endte i en abort da min Eks ønskede det og nu er jeg ok glad for det fordi han virkelig har vist en grim side af sig selv.
nu står jeg single og er muligvis gravid med en fyr jeg kun har set få gange og ikke skal have noget med (sød fyr, bare forskellige steder i livet). Tankerne kører rundt fordi min største drøm er virkelig at blive mor men havde ikke set det her komme.. Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Har ikke lyst til abort igen men på den anden side vil jeg heller ikke trække et barn ned over en fyr som ikke engang er en del af mit liv. Sikker på min familie vil støtte mig lige meget uanset hvad jeg vælger men får stadig negative test (sidst kunne jeg først teste i uge 7-8).
Jeg har tænkt på at fyren gerne må fraskrive sig barnet (ikke betale børnepenge, og være en del af barnets liv) hvis det er det han ønsker.. Men han skal selvfølgelig være mere end velkommen til at være en del af både mit og barnets liv hvis jeg vælger at få det.
der er så mange tanker.. Om hvad venner, bekendte osv vil tænke om det hele
Hvad ville i gøre?
Man kan vel få en masse hjælp hvis man vælger barnet. Jeg er ikke i tvivl om at jeg blir en virkelig god mor og magter opgaven.. Det var bare ikke sådan her det skulle være og vil ikke sidde ensom i en lykke boble med en baby.
hjælp! Ved godt det i sidste ende er op til mig selv, men derfor må man gerne forhører sig.
Anmeld
Citér