rødhåret baby bliver hun mon altid det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Muffinmus

anna111 skriver:

Mange tak 

Ja har godt nok tænk på hun havde rødt i sine øjenbryn osse men min anden pige har osse brune øjenbryn men blev alligevel blond 

Du kan have ret i det er vigtigt vi lære hende at være stolt over hendes farve og hun er som hun er det vil jeg huske på 

Mange går fra mørk til blond.. Eller omvendt.. ..og senere igen til mørkt. Så bare fordi de er blonde som f.eks 5 årige, kande sagtens få helt mørkebrunt hår få år efter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc
anna111 skriver:

Ja min smukke lille baby er helt rødhåret det var jeg osse selv da jeg blev født dog vist ikke så tydeligt 

Er ikke rødhåret mere 

Min kæreste er ikke for vild med det røde hård og håber hun vokser fra det nok mest på grund af han er bange for hun vil blive mobbet med det og det er jeg da osse en smule 

Hun er 5 mdr og ville høre jer andre med børn født rødhåret blev det hængende eller skiftede det stille og rolig farve ? 

(Min anden pige blev født med brunt hård og er nu lyshåret det skiftede ca da hun var et år )  mit profil billede er med min første fødte og de ligner hinanden på en prik bortset fra hårdfarven 

Jeg må sige at hun er smuk med det røde hår.. og hvis jeg fik en datter med rødt hår, ville jeg håbe det var/blev lige så rødt som din datters på billedet, også som voksen, det er jeg godt nok vildt med  

Anmeld Citér

24. marts 2016

Lisbeth1985

Hvor er hun SKØN!! Hvis jeg var jer,ville jeg krydse fingre for,at hun beholder de røde lokker! Børn kan være modbydelige,så hvis de vil mobbe,så skal de nok finde noget - rødt hår eller ej!

Anmeld Citér

24. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anna111 skriver:

Ja min smukke lille baby er helt rødhåret det var jeg osse selv da jeg blev født dog vist ikke så tydeligt 

Er ikke rødhåret mere 

Min kæreste er ikke for vild med det røde hård og håber hun vokser fra det nok mest på grund af han er bange for hun vil blive mobbet med det og det er jeg da osse en smule 

Hun er 5 mdr og ville høre jer andre med børn født rødhåret blev det hængende eller skiftede det stille og rolig farve ? 

(Min anden pige blev født med brunt hård og er nu lyshåret det skiftede ca da hun var et år )  mit profil billede er med min første fødte og de ligner hinanden på en prik bortset fra hårdfarven 

Hvor er hun fin 

Min datter er også rødhåret, men hun har ikke ret meget hår endnu, selvom hun bliver 2 til sommer  Og så er det lidt lysere end din piges

Min søster blev født med knaldrødt hår, men det blev lyst/blond da hun var 1½ år. Det skiftede i løbet af en sommer

Anmeld Citér

24. marts 2016

EnGodMor

Vikingerne/rigtig dansker ER  rødhåret, og de der mobber de rødhårede, er dem der må have et forfærdeligt stort problem med dem selv. 

Har selv rødhåret børn, dog skiftede den ene farve til leverpostejs farve omkring to års alderen. 

I skal være stolte af det smukke røde hår, husk det er den rigtige farve. 

I har en guddommelig smuk datter

Anmeld Citér

24. marts 2016

alenemor42

her er hvordan min datter så ud da hun var mindre og så idag.

Hendes hårfarve er den samme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. marts 2016

anna111

Profilbillede for anna111
alenemor42 skriver:

her er hvordan min datter så ud da hun var mindre og så idag.

Hendes hårfarve er den samme 

Hold da op hvor er kun køn 

Og kanon flot hår det må min datter hjertens gerne beholde  

Anmeld Citér

24. marts 2016

alenemor42

anna111 skriver:

Hold da op hvor er kun køn 

Og kanon flot hår det må min datter hjertens gerne beholde  

Tak 

Og lær hende (om hun beholder det røde hår eller ej) så er det sejt ikke at ligne alle andre.

Anmeld Citér

24. marts 2016

sne190810

Jeg er, og har altid været rødhåret. 

Jeg hadede det, da jeg var mindre - men det gjorde jeg faktisk mest fordi alle andre havde et problem med det. Folk kan være så modbydelige, men nu når jeg ser tilbage og kan forstå ting på en anden måde end da man var barn, så er det så tydeligt at se det ene har bundet i ren misundelse og usikkerhed fra deres side af. Helt tåkrummende pinligt (for dem) altså.... 

Har endda prøvet at sidde ved siden af en voksen (!) som højlydt sad og sagde, at hun satme ikke håbede at få rådhårede børn, for der var da bare noget af det grimmeste og lignede jo ikke andre børn. Blev enormt stødt af det dengang, men den dag idag tænker jeg bare "oh my fucking Christ" og jeg syntes det er noget af det mest taberagtige jeg nogensinde har hørt i mit liv. 

Jeg er, som Alenemor42 også skriver, lykkelig for ikke at ligne alle mine veninder og bekendte som render rundt med samme plastik platin blonde, knald sorthåret eller leverpostejsfarvede m.m. hårfarve. 

Omfavn det, i stedet for at være bange for det. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Mortil2drenge<3

Bliver ærligt talt lidt harm over man kan sige man ønsker ens barns røde hår forsvinder fordi man er bange for mobning  rødt hår er noget af det flotteste, prøv kig på gaden og se hvor mange der køber sig til bare prøve være i nærheden af den farve som dit barn har  

er selv rødhåret og har farvet meget  hår min far har altid været imod det og jeg ser hvorfor nu han altid har været efter mig han havde jo ret, det er flot og specielt!  og venter selv en dreng håber han får sådan en smuk hårfarve også, synes det er så charmerende og synes bestemt ikke man skal skamme sig over det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.