rødhåret baby bliver hun mon altid det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2016

FruK

Jeg bliver lidt harm over at din mand kan finde på at sige sådan om jeres barn. Håber han pakker den holdning væk.

Lær hende at være stolt af sig selv, uanset hvilken hårfarve hun har.

Jeg synes i øvrigt også at det røde er superflot! ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2016

Risse

anna111 skriver:

Ja min smukke lille baby er helt rødhåret det var jeg osse selv da jeg blev født dog vist ikke så tydeligt 

Er ikke rødhåret mere 

Min kæreste er ikke for vild med det røde hård og håber hun vokser fra det nok mest på grund af han er bange for hun vil blive mobbet med det og det er jeg da osse en smule 

Hun er 5 mdr og ville høre jer andre med børn født rødhåret blev det hængende eller skiftede det stille og rolig farve ? 

(Min anden pige blev født med brunt hård og er nu lyshåret det skiftede ca da hun var et år )  mit profil billede er med min første fødte og de ligner hinanden på en prik bortset fra hårdfarven 

Hvor er hun dog smuk! Hvis jeg havde en datter med så fantastisk et hår ville jeg for alt i verden ønske at det forblev sådan!

Jeg er selv blevet mobbet og børn finder altid et eller andet de kan drille med. Om det er fregner, hårfarve, tyk, tynd, navn, hobby osv... og meget mobning opstår jo enten af jalousi eller af frygt for selv at blive opdaget i at man selv har fejl og selv at blive mobbet.

Med sådan en farve kan der sagtens opstå drillerier, men der skal hun jo lære at bære det med stolthed - som altid vil være det bedste forsvar mod mobning 

Anmeld Citér

25. marts 2016

GrønStjerne

Hun er så køn din datter!

Mht farven er det ikke til at sige når hun er så lille. Min ældste havde rødt hår som lille - men dog ikke så kraftig en rød, mere rødblond måske. Det er nu blond.

Min mellemste havde sort meget blødt hår, det er nu mellembrunt og stift som en kost.

Den yngste er også rødblond, så jeg glæder mig til at se hvor det ender henne

Anmeld Citér

25. marts 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Bliver ærligt talt lidt harm over man kan sige man ønsker ens barns røde hår forsvinder fordi man er bange for mobning  rødt hår er noget af det flotteste, prøv kig på gaden og se hvor mange der køber sig til bare prøve være i nærheden af den farve som dit barn har  

er selv rødhåret og har farvet meget  hår min far har altid været imod det og jeg ser hvorfor nu han altid har været efter mig han havde jo ret, det er flot og specielt!  og venter selv en dreng håber han får sådan en smuk hårfarve også, synes det er så charmerende og synes bestemt ikke man skal skamme sig over det  

Jeg skammer mig på ingen måde over det 

Hvor kan du dog se jeg har skrevet det ? 

Jeg elsker min datter som hun er 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Mom2Two

Ja min smukke lille baby er helt rødhåret det var jeg osse selv da jeg blev født dog vist ikke så tydeligt 

Er ikke rødhåret mere 

Min kæreste er ikke for vild med det røde hård og håber hun vokser fra det nok mest på grund af han er bange for hun vil blive mobbet med det og det er jeg da osse en smule 

Hun er 5 mdr og ville høre jer andre med børn født rødhåret blev det hængende eller skiftede det stille og rolig farve ? 

(Min anden pige blev født med brunt hård og er nu lyshåret det skiftede ca da hun var et år )  mit profil billede er med min første fødte og de ligner hinanden på en prik bortset fra hårdfarven 

Min ældste søn havde brunt hår, så rødt, så lyst - og nu er han ved a blå mørkhårede han er 3 

jeg var selv rødhårede som lille, op til 4-5 års alderen, så blev det brunt med rædt skær. Den farve har min yngste

Anmeld Citér

25. marts 2016

Mortil2drenge<3

anna111 skriver:

Jeg skammer mig på ingen måde over det 

Hvor kan du dog se jeg har skrevet det ? 

Jeg elsker min datter som hun er 

Siger jeg heller ikke at du gør - du fik bare min mening  

i mine øjne er man flov over sit barn hvis man ønsker at hårfarve skal blive en anden - men vi tænker også forskelligt 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Septemberbaby2

Hold nu op hvor er hun sød og hvor ser hun smuk ud med det hår. Det er simpelthen den smukkeste hårfarve der findes synes jeg. 

Det er en sjælden farve, den kan i godt være stolte af. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Sikke et fint hår hun har min mand er rødhåret og jeg synes, det er en skøn farve.

jeg håbede faktisk lidt min datter fik rødt hår, fordi jeg synes det er så flot. 

Men det gør nu heller ikke noget at det er lyst. 

Nyd hendes hårfarve, den er så skøn og flot! Meget kan nå at ændre sig.

Anmeld Citér

25. marts 2016

NaUlHa

Med 100% sikkerhed at hun beholder det røde hår. Er selc rødhåret og elsker det, det er bare ikke så tit man ser rødhåret og jeg er sikker på hun nok skal blive glad for det 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hvor er hun fin og velkommen i klubben med rødhårede børn 

Din kæreste skal være glad for at hun bliver en pige med temperament og ben i næsen, for det har de rødhårede 

Min datter havde rødt hår ved fødslen, og da jeg så at både øjn bryn og vipper også var røde, var jeg ikke i tvivl om at det var en blivende hårfarve.... Vi får så mange roser for vores datters hår når vi er ude...  

Jeg er selv kedelig kommunefarvet og faderen er blond, dog får han rødt skæg når han lader det gro  

Min søster er meget rødhåret og hendes børn har intet rødt i deres hår og får det heller ikke.. 

Sender lige et par billeder af min datter da hun var ca 6 mdr og fra nu hvor hun er 2 et halvt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.