rødhåret baby bliver hun mon altid det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Inger skriver:

Hvor er hun fin og velkommen i klubben med rødhårede børn 

Din kæreste skal være glad for at hun bliver en pige med temperament og ben i næsen, for det har de rødhårede 

Min datter havde rødt hår ved fødslen, og da jeg så at både øjn bryn og vipper også var røde, var jeg ikke i tvivl om at det var en blivende hårfarve.... Vi får så mange roser for vores datters hår når vi er ude...  

Jeg er selv kedelig kommunefarvet og faderen er blond, dog får han rødt skæg når han lader det gro  

Min søster er meget rødhåret og hendes børn har intet rødt i deres hår og får det heller ikke.. 

Sender lige et par billeder af min datter da hun var ca 6 mdr og fra nu hvor hun er 2 et halvt...

Hvor er hun sød 

Og så fin med det røde hår 

Ja det med temperament har vi opdaget allerede hold da op  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Mortil2+

Nøj hun er kær �� 

Min største datter kom også ud helt rød - det var da lidt af en overraskelse. Og håbede i starten at hun ville vokse fra det, men i dag hvor hun er 10 år, har hun det smukkeste røde hår, og jeg elsker det. 

I min datters klasse går ikke mindre end tre rødhåret piger og en dreng, så ingen mobning der. Men tror heldigvis ikke at hårfarve er noget man driller med mere. 

Har kun hørt andre fortælle hvor fantastisk det måtte være, at have sådan en farve hår. 

Og du kan trøste din mand med, at temperament heller ikke passer til de rødhåret.... ��

Anmeld Citér

29. marts 2016

prinsessetusindefryd

FruStolpe skriver:

Ved kan ikke svare på dit spørgsmål.  Men hold nu op hvor ville det være et fantastisk hår at have som voksen. 

Sikke en smuk rød farve. Og ang mobning, så skal de nok finde på noget. Om det er hård arven,  ørene, tænderne eller fordi de bruger briller. Det synes jeg bestemt ikke er noget i skal tænke på.  

Nyd i stedet det smukke røde hår på den skønne bebs 

Jeg har 2 drenge der nu er 14 og 15 år-- De er begge født med rødt hår. Jeg selv er helt lyshåret. De er 2 helt forskellige farve rødt hår de har . men ikke helt blege i huden og kun lidt fregner.. de tåler begge solen og jeg har meget bevidste ikke totalt blokket dem med solcreme . Den ældste med det mørke røde hår er fuldstændig  ligeglad med sin hår farve og han er aldrig blevet drillet med det- Den yngste har altid været ked af sit røde hår og har mange mange gange spurt hvorfor han ikke har lyst hår som jeg.. er også  i perioder blevet kaldt gulerods neger  - dette har virkeligt gjort ham ked af den-- Nu hvor han er 14 år har han accepteret hans hår farve.. Vi har siden fået en efternøgler som nu er 4 år .. med helt lyst hår... underligt og mange kommentar fra folk om hvem faren er til vores efternøgler ... Dette gør fraktisk mig lidt ked af det ....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.