rødhåret baby bliver hun mon altid det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.670 visninger
32 svar
65 synes godt om
24. marts 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Ja min smukke lille baby er helt rødhåret det var jeg osse selv da jeg blev født dog vist ikke så tydeligt 

Er ikke rødhåret mere 

Min kæreste er ikke for vild med det røde hård og håber hun vokser fra det nok mest på grund af han er bange for hun vil blive mobbet med det og det er jeg da osse en smule 

Hun er 5 mdr og ville høre jer andre med børn født rødhåret blev det hængende eller skiftede det stille og rolig farve ? 

(Min anden pige blev født med brunt hård og er nu lyshåret det skiftede ca da hun var et år )  mit profil billede er med min første fødte og de ligner hinanden på en prik bortset fra hårdfarven 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

FruStolpe

anna111 skriver:

Ja min smukke lille baby er helt rødhåret det var jeg osse selv da jeg blev født dog vist ikke så tydeligt 

Er ikke rødhåret mere 

Min kæreste er ikke for vild med det røde hård og håber hun vokser fra det nok mest på grund af han er bange for hun vil blive mobbet med det og det er jeg da osse en smule 

Hun er 5 mdr og ville høre jer andre med børn født rødhåret blev det hængende eller skiftede det stille og rolig farve ? 

(Min anden pige blev født med brunt hård og er nu lyshåret det skiftede ca da hun var et år )  mit profil billede er med min første fødte og de ligner hinanden på en prik bortset fra hårdfarven 

Ved kan ikke svare på dit spørgsmål.  Men hold nu op hvor ville det være et fantastisk hår at have som voksen. 

Sikke en smuk rød farve. Og ang mobning, så skal de nok finde på noget. Om det er hård arven,  ørene, tænderne eller fordi de bruger briller. Det synes jeg bestemt ikke er noget i skal tænke på.  

Nyd i stedet det smukke røde hår på den skønne bebs 

Anmeld Citér

24. marts 2016

anna111

FruStolpe skriver:

Ved kan ikke svare på dit spørgsmål.  Men hold nu op hvor ville det være et fantastisk hår at have som voksen. 

Sikke en smuk rød farve. Og ang mobning, så skal de nok finde på noget. Om det er hård arven,  ørene, tænderne eller fordi de bruger briller. Det synes jeg bestemt ikke er noget i skal tænke på.  

Nyd i stedet det smukke røde hår på den skønne bebs 

Tusind tak 

Syntes nu osse det er meget sødt det er en del af hende 

Anmeld Citér

24. marts 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes rødhårede kvinder er noget af det smukkeste.

Er desværre ikke selv født med det, så hurra for hårfarvning. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Rauw

Sikke en smuk unge  De fleste vokser fra deres røde hår, desværre. Det er da så smukt! 

Anmeld Citér

24. marts 2016

alenemor42

Jeg tror din datter beholder det røde hår, det ser ud til at hun har røde øjenbryn også. Så forsvinder farven sjældent  

Min datter er nu 15 og har samme smukke røde hår som den dag hun blev født. Hun er blik fang pga. At hun lyser alt op med det røde hår. Jeg har lært hende at være stolt over hun skiller sig ud

Jeg syntes din datter er smuk med hendes fantastiske røde hår 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Junipige15

Jeg synes hun er yndig! Skøn farve :-) 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Hullahop92

Helt enig med alle de andre! Både hun og hendes hår er så fint!  

Anmeld Citér

24. marts 2016

anna111

alenemor42 skriver:

Jeg tror din datter beholder det røde hår, det ser ud til at hun har røde øjenbryn også. Så forsvinder farven sjældent  

Min datter er nu 15 og har samme smukke røde hår som den dag hun blev født. Hun er blik fang pga. At hun lyser alt op med det røde hår. Jeg har lært hende at være stolt over hun skiller sig ud

Jeg syntes din datter er smuk med hendes fantastiske røde hår 

Mange tak 

Ja har godt nok tænk på hun havde rødt i sine øjenbryn osse men min anden pige har osse brune øjenbryn men blev alligevel blond 

Du kan have ret i det er vigtigt vi lære hende at være stolt over hendes farve og hun er som hun er det vil jeg huske på 

Anmeld Citér

24. marts 2016

2babygirls

anna111 skriver:

Er ikke rødhåret mere 

Hvor er hun nuttet!

Min ene nevø er også født med orange hår  men er nu blondine! Kan ikkee huske hvornår det skiftede! Min anden nevø er født skaldet men i en alder af 3 er total rød håret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.