Min søn har to.
jeg havde et drengenavn som jeg elskede og havde planlagt han skulle hedde til fornavn, men så lignede han ikke lige en nathaniel, så det blev hans første mellemnavn.
jeg har taget min mors mands mellem- og efternavn. men syntes ikke at det var det fedeste mellemnavn så derfor skiftede jeg det ud. Han var en alien baby inde i min mave (på scanningsbilledeerne) så derfor har jeg skiftet mit "Clark" ud med "Fox" efter Fox Moulder fra x-files.
det lyder åndssvagt ja men kian nathaniel Fox er da meget cool, så jo hvis man har lyst til mere end et navn så skal man da give det. Men så fik han mit ønskebarn og han er for altid Lin "alien-baby"
Jeg har selv mellemnavn efter min storesøster og min lillesøster fik et mellemnavn som var et lidt mere "voksent" navn end hendes fornavn så hun selv kunne vælge når hun blev voksen.
Så uanset årsagen er et mellemnavn fint. Mange bliver også opkaldt efter et familie medlem man har et særligt forhold til
jeg tænker at hvis man ønsker at give sit barn et navn som er lidt anderledes men ikke er helt sikker i sit valg kan det være et alternativ at gøre det til et mellemnavn
Anmeld
Citér