har jeres børn mellemnavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.118 visninger
49 svar
5 synes godt om
23. marts 2016

minlilleprinsesse

hej 

har jeres børn mellemnavne, for min kæreste og mig. kan ikke helt find ud af om vores datter skal har et mellemnavne eller hvad. for vi ved godt hvad hun skulle hedder til mellemnavn. 

hvis hun skulle have et. Så skulle hun nemlig hedder gudrun efter min svigermor, som vi desværre ikke har mere. 

men ville gerne lige hører om det var andre det. brug det med mellemnavn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
minlilleprinsesse skriver:

hej 

har jeres børn mellemnavne, for min kæreste og mig. kan ikke helt find ud af om vores datter skal har et mellemnavne eller hvad. for vi ved godt hvad hun skulle hedder til mellemnavn. 

hvis hun skulle have et. Så skulle hun nemlig hedder gudrun efter min svigermor, som vi desværre ikke har mere. 

Min søn har mit efternavn som mellemnavn, og deler efternavn med sin far...

min datter har fået min farfars mellemnavn - der er et familienavn - som mellemnavn og så er hendes efternavn sammensat af min kærestes mormors pigenavn og hans efternavn.

Anmeld Citér

23. marts 2016

MinPrins

Min søn har mit mellemnavn og hans fars mellemnavn da det er hver vores familienavne...

Anmeld Citér

23. marts 2016

baby_drømme

Vores søn har min mors mellemnavn, som er et gammelt familie navn, men hverken mig eller mine søskende har det, så for at navnet ikke bare bliver glemt, får vores børn det. Efternavnet er fra hans far 

Anmeld Citér

23. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter har 4 navne. 2 fornavne, hvor kun det ene bliver brugt til hverdag, mit efternavn til mellemnavn og så fars efternavn

Anmeld Citér

23. marts 2016

LLT.

hej 

Her har pigerne samme mellemnavn og drengen et andet mellemnavn men ja de har alle 3 mellemnavne synes Gudrun er smukt

Anmeld Citér

23. marts 2016

Christabelle

Min datter har 2 fornavne, hendes fars mellemnavn og mit efternavn 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Vik

Begge vores har mellemnavn

Anmeld Citér

23. marts 2016

Dorthe1986

hej 

Min søn hedder Christian til mellemnavn og min datter der er på vej kommer til at hedde Fine til mellemnavn

Anmeld Citér

23. marts 2016

EnGodMor

Nu ønsker jeg ikke mine børns navne oplyst her, men de har et navn, et mellemnavn ( navnet er ikke noget de kan blive kaldt som almindelig navn) og efternavn. 

Fx 

Bertram brok Nielsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.