har jeres børn mellemnavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
minlilleprinsesse skriver:

hej 

har jeres børn mellemnavne, for min kæreste og mig. kan ikke helt find ud af om vores datter skal har et mellemnavne eller hvad. for vi ved godt hvad hun skulle hedder til mellemnavn. 

hvis hun skulle have et. Så skulle hun nemlig hedder gudrun efter min svigermor, som vi desværre ikke har mere. 

men ville gerne lige hører om det var andre det. brug det med mellemnavn.

det har mine børn

vores drenge hedder

Theis Tage Brandt Nielsen

Theo Tage Brandt Nielsen

og søster hedder

Vilje Vivia Brandt Nielsen

Tage kommer fra min morfar jeg aldrig har set

og vivia kommer fra min mormor jeg midstede da jeg var 9 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Benjamins'mor

hej 

har jeres børn mellemnavne, for min kæreste og mig. kan ikke helt find ud af om vores datter skal har et mellemnavne eller hvad. for vi ved godt hvad hun skulle hedder til mellemnavn. 

hvis hun skulle have et. Så skulle hun nemlig hedder gudrun efter min svigermor, som vi desværre ikke har mere. 

Mine børn har både mit mellemnavn, min kærestes mellemnavn og så min kærestes efternavn, så havde de også skulle have mellemnavn på den måde, havde deres navne været alt for lange. 

De hedder begge: 

Fornavn mellemnavn mellemnavn efternavn. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mom2Two

hej 

Mine drenge har mit mellemnavn, som er et familienavn, også har de deres fars efternavn som mellemnavn også... Og mit efternavn hehe

Anmeld Citér

23. marts 2016

Loa

Niks min datter har ikke - og den næste skal heller ikke. Er ikke helt sikker på hvad fidusen er ved at børn skal have 5-7 navne efterhånden. De skal jo nærmest have 2 fornavne, og så et mellemnavn eller to, bare fordi, og så selvfølgelig et efternavn eller to også.

For hvis skyld er det? Forældrene? Fordi de selv har haft kedelige navne? Børnene? Fordi forældrene tror at børnene bliver mere unikke/lykkeligere af en masse navne? Eller bedsteforældre/oldeforældre? Fordi deres barnebarn/oldebarn hedder noget de hedder eller som en eller anden (måske afdød) har heddet....

Ja det er selvfølgelig bare min mening. Men forstår det nu ikke...  

Anmeld Citér

23. marts 2016

2babygirls

Både min mand og jeg har mellemnavne  og har givet den ældste fars mellemnavn og den yngste har fået mit mellemnavn! Synes det har  en god klang at det er 3 navne.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Bshizzle

Mine 2 drenge har mellemnavne (har vi forældre osse). 

F.eks hedder de : 

Nicolai Leander X X X 

Lucas Mike X  

Anmeld Citér

23. marts 2016

Marts<3

Min søn har et virkeligt langt navn. Han 5 navne, og de er lange. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

MorTil3+

Her har vores tre mit mellemnavn, fars mellemnavn og så vores efternavn vores datter har så også to fornavne.

Anmeld Citér

23. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Mine børn går to fornavne, hvor kun det ene bliver brugt til dagligt.

Anmeld Citér

23. marts 2016

lineog4

Nej. De har et fornavn og er efternavn - meget atypisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.