har jeres børn mellemnavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2016

Diosa85

minlilleprinsesse skriver:

hej 

har jeres børn mellemnavne, for min kæreste og mig. kan ikke helt find ud af om vores datter skal har et mellemnavne eller hvad. for vi ved godt hvad hun skulle hedder til mellemnavn. 

hvis hun skulle have et. Så skulle hun nemlig hedder gudrun efter min svigermor, som vi desværre ikke har mere. 

men ville gerne lige hører om det var andre det. brug det med mellemnavn.

Min søn hedder Viktor til mellemnavn efter hans oldefar (min farfar) som jeg desværre mistede i 2011. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Fremad

hej 

har jeres børn mellemnavne, for min kæreste og mig. kan ikke helt find ud af om vores datter skal har et mellemnavne eller hvad. for vi ved godt hvad hun skulle hedder til mellemnavn. 

hvis hun skulle have et. Så skulle hun nemlig hedder gudrun efter min svigermor, som vi desværre ikke har mere. 

Vi er i familien vokset op med det er en skik at have for og mellemnavn... Jeg har lige slettet mit mellemnavn og det samme har min datter på 10 år efter eget ønske...

Anmeld Citér

23. marts 2016

lillespir26

hej 

Vores ældste har 2 fornavne som begge bruges i daglig tale og kærestens efternavn til mellemnavn 

lillesøster som kommer til maj får også 2 fornavne dog vil det kun være det første vi kommer til at bruge i daglig tale og igen får hun fars efternavn som mellemnavn 

Anmeld Citér

23. marts 2016

lillespir26

Christabelle skriver:

Min datter har 2 fornavne, hendes fars mellemnavn og mit efternavn 

Ligesom vores piger

Anmeld Citér

23. marts 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

i minmands familie har alle søskende et mellemnavn/ ekstra fornavn og han har altid hadet det ( det var også et træls et) så det fik han slettet da han blev myndig så det har aldrig været aktuelt at vores skulle have et mellemnavn/ekstra fornavn.. de har i stedet hans efternavn til mellemnavn og mit mellemnavn til efternavn...

Anmeld Citér

23. marts 2016

Rikke _ Mor til Ida <3

Begge mine piger har to fornavne og min den yngste har hendes fars mellemnavn som mellemnavn

Anmeld Citér

23. marts 2016

SofieHadberg

Vores der er på vej skal hedde Liam til mellemnavn samt have alle 3 efternavne ind også... 

Anmeld Citér

24. marts 2016

miniRTLL

Vi planlægger at vores skal have mellemnavne, hvis det er en dreng, Vilhelm, efter kærestens morfar og en pige Lydia, som er min mormors mellemnavn.

Anmeld Citér

25. marts 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Begge 

2 x fornavne 1 i brug til daglig 

1 mellemnavn mit slægts 

1 efternavn fra kæresten 

Tror når vores unger blive voksne går dillen til 1 fornavn og 1 efternavn 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Bebsen

Både min søns far og jeg har mellemnavne vi aldrig bruger og derfor var det helt naturligt at vores søn os kun sku have ét fornavn og ét efternavn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.