Jeg er så dybt ulykkelig.. 
Sagen er den at jeg har været i mit drømme praktik job igennem kommunen.. (De sendte mig der ud).
Jeg var så til samtale med en Job konsulent fra kommunen og Chefen for firmaet jeg var i praktik i.
Chefen var SÅ stolt af mig.. Og efter kun 1,5 min sagde hun at hun ville så gerne beholde mig og ansætte mig med det samme.. 

MEN.. Så sagde hun at jeg skulle arbejde hver anden weekend osse..
(Arbejde ikke weekend i praktik perioden).
Der røg hele min drøm på jorden..
Jeg fik lov til at tænke over det og vende det med familien her hjemme..
Blev så ringet op af min Job konsulent, som kunne fortælle mig at jeg SKULLE sige JA til jobbet, ellers ville det få betydning for min kontanthjælp!
Problemet kommer så bare her....
Min kæreste arbejder hver 3 weekend (fre/lør/søn) + hver anden søndag.
Og vi har ingen mulighed for familie eller venner kan ta børnene mens vi er på arbejde.. Og samtidig med vil vi INGEN fri weekend ha sammen!
Dvs vi kan ikke besøge familien, ta ud og handle sammen, fødselsdage sammen, ungerne kan ik gå til sport mm.. Men det værste er at jeg ikke engang kan hente min store dreng hver anden weekend når han er på samvær hos hans Far!! 
Hvad skal jeg gøre??
Jeg mister en DEL af min Kontanthjælp og kunne tydeligt mærke at kommunen ikke holder med mig eller kan forstå mig.
Jeg kan jo intet stille op..
.. Kommunen sendt mig ud på det job som jeg ikke kunne fravælge.
Ingen tvivl om at jeg virkelig ønsker at arbejde, men min Sagsbehandler viste udemærket godt at jeg ikke kunne i weekenderne.. Og det beklager hun så at hun sendte mig ud i noget som hun viste ville være weekend arbejde i.