(oktober) 4. jm besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Pje

Godmorgen Kathrina

Ja vi har slappet af, men stadigvæk fået lavet lidt praktisk. Min mand havde lige noget han skulle nå at lave inden den lille kom og nu hvor vi ved den seneste dag for betterøvs ankomst fik han lige pludselig travlt. Også kunne han ikke blive færdig, stod og manglet noget som han skulle have over nettet. Så det kommer først engang i den her uge. Så ja må han lige bruge en dag på i hans barsel

Jeg ikke andet for at krydse fingre for at vores igangsættelser forløber fint. Jeg regner nu heller ikke med at føde før lørdag eller måske søndag. Flemming er derimod sikker på at jeg reagere vildt positiv på den første stikpille og at veerne begynder med det samme. Har dog meget mine tvivl, da jeg de sidste dage ikke har haft så mange plukveer som i sidste uge. Skal til fys om lidt og have nåle i samt regner jeg med at skulle op til hende og have nåle i igen imorgen. Så min livmoder og bækken rigtig kan blive stimuleret inden torsdag  Lå lige mærke til at min mave er sunken lidt mere, så den bevæger sig da nedad, lige så stille og roligt.

Ja kan jeg godt forstå det havde været - kunne havde været lidt fedt at føde den dag. Især når der er de minder forbundet med den dag.

Træls med de hævet hænder og fødder, men heldigvis begynder de snart at finde sin egen form igen. Mine hænder og fødder er max hævet, mest fødderne, kan faktisk ikke have mine sko på uden de trykker   Samt har jeg fået noget udslet på benene, ligner en gang solbrændthed. Har smurt med noget salve jeg har fået af lægen, har dog ikke hjulpet  Håber det forsvinder når jeg har født ellers må jeg til hudlægen, har nemlig haft noget ligende udslet tidligere i graviditeten.

Rigtig god dag til dig.

Pia 38 + 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

tumle81

God formiddag Pia

JEg håber at fys'en kan sætte nogle rigtig gode nåle, så du får en masse plukkeveer  Jo flere inden på torsdag, jo bedre...

Jeg har stadig en masse, og de kommer løbende på hele dagen og aftenen. Nogle af dem niver og kan tydeligt mærkes, mens andre er lidt mere rolige  Er så spændt på at se om der er sket noget på torsdag, eller om det bare er status quo. Tør ikke håbe på noget, da jeg så bare bliver skuffet. Har reageret rimelig godt de to andre gange, når jeg er blevet sat igang. Kan derfor ikke lade være med at regne med at forløbet bliver det samme, selvom man selvfølgelig aldrig kan være sikker...

Hi hi er det ikke typisk mænd, nogle ting skal bare ordnes i sidste øjeblik

Vi er jo stort set på plads med det hele, men havde selvfølgelig også alting inden. Sengen og puslebordet stod fremme, og gik igang med for flere uger siden at vaske det hele og gøre klar. Jeg mangler kun lige en sidste oprydder herhjemme, pakke de to stores taske med tøj osv og så ellers bare lige nyde de sidste dage med mig selv om dagen og med min "lille" familie på 4 inden vi bliver til 5

På fredag har vi jo også fætter Marius fødselsdag, så spændende om baby og fætter får fødselsdag samme dag

Nu vil jeg tage ind til Køge og spise frokost med en veninde fra min mødregruppe...

Knus Kathrina 39+0

Anmeld

21. oktober 2009

Pje

Godmorgen

Du kan tror at de nåle jeg fik i igår har givet mig max mange plukveer. Så er spændt på om de nåle jeg få i idag også giver mig en masse plukveer. Da idag skal jeg selv dreje på dem, igår var det min fys som drejet på dem hvert 3 min.

Krydser fingre for at din igangsættelse forløber lige så godt som de andre 2 gange  Men man kan jo aldrig vide, kun håbe.

Ja typisk mænd, det var noget isolering han skulle have lavet ovenpå bryggers og badet, men det bliver nok ikke mere i den her uge. Han håbet på at han kunne lavet lidt i aften når han kom hjem. Det han skulle bruge kom nemlig igår, så må vi se om hans energi er til det i aften. Efter 9 timers arbejde, tvivler lidt på det men kan jo aldrig vide

Dejligt at I er klar til den lille kommer. Håber du nyder stilheden inden der kommer en lille ny. Ja den stilhed der nu er der når dine andre guldklumper er ude af døren.

Ja det bliver spændene om babyen kommer samme dag som sin fætter, ikke helt at håbe på. Men ja kunne godt tyde på det 

Håber I havde en dejlig frokost igår.

Vil pleje mig selv lidt, er blevet forkølet og håber jeg kan få den til at forsvinde lidt inden imorgen.

Rigtig god dag til dig.

Knus Pia 38 + 2

Anmeld

21. oktober 2009

tumle81

Hej Pia

Det er da dejligt at de nåle hjælper så godt på dig at du får en masse plukkeveer, det gør det jo kun bedre til i morgen... Jeg har stadig en del i løbet af dagen og aftenen, men til gengæld har lille bebsen været helt utrolig stille. Faktisk så stille at jeg måtte ringe til Roskilde for at høre om det nu også var normalt og ok. De ville gerne se mig for at køre en strimmel så jeg også kunne blive beroliget. Heldigvis var alt som det skulle være, og jeg fik da også en del masen og skubben da jeg lå med ctg'en

Nu venter vi vist bare spændt på i morgen! jeg er nu så klar som jeg kan blive, alt er vasket og gjort klar, alt er pakket og ordnet så baby kan bare komme, helst gerne så hurtigt som muligt

I aften skal jeg bare slappe af og se desperate housewives, Peter skal se champions league med nogle kolleger, så der er helt ro til bare at være mig  Altså når de to store rødder er lagt i seng

Jeg er så spændt på at høre når der er sket noget hos jer, og den lille baby er kommet ud til jer...

Puster ve støv og masser af held og lykke over til jer

fra Kathrina 39+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.