God formiddag Pia
JEg håber at fys'en kan sætte nogle rigtig gode nåle, så du får en masse plukkeveer
Jo flere inden på torsdag, jo bedre...
Jeg har stadig en masse, og de kommer løbende på hele dagen og aftenen. Nogle af dem niver og kan tydeligt mærkes, mens andre er lidt mere rolige
Er så spændt på at se om der er sket noget på torsdag, eller om det bare er status quo. Tør ikke håbe på noget, da jeg så bare bliver skuffet. Har reageret rimelig godt de to andre gange, når jeg er blevet sat igang. Kan derfor ikke lade være med at regne med at forløbet bliver det samme, selvom man selvfølgelig aldrig kan være sikker...
Hi hi er det ikke typisk mænd, nogle ting skal bare ordnes i sidste øjeblik 
Vi er jo stort set på plads med det hele, men havde selvfølgelig også alting inden. Sengen og puslebordet st
od fremme, og gik igang med for flere uger siden at vaske det hele og gøre klar. Jeg mangler kun lige en sidste oprydder herhjemme, pakke de to stores taske med tøj osv og så ellers bare lige nyde de sidste dage med mig selv om dagen og med min "lille" familie på 4 inden vi bliver til 5 
På fredag har vi jo også fætter Marius fødselsdag, så spændende om baby og fætter får fødselsdag samme dag 
Nu vil jeg tage ind til Køge og spise frokost med en veninde fra min mødregruppe...
Knus Kathrina 39+0
Anmeld