Hej Pia
Jeg håber at Flemming får en god samtale med sin måske kommende chef i dag. Det er jo lidt spændende at høre om de fandt frem til en god løsning for begge parter

Wauw så har I også arvet meget, og er helt klar til baby kommer. Det er dejligt at dine forældre har givet penge til en alarm. Vi købte en dengang vi havde Victoria, men den var ikke så god og hun legede med den efterfølgende. Da vi så fik Valdemar, købte vi en ny fra Padwico. Det var fra en svensk producent, men vi har aldrig fortrudt. Den er super god og er helt til at stole på. De sagde at den kunne det samme som supernovaen, den var bare næsten til halv pris

Hviken klapvogn kunne I godt tænke jer??
Jeg lavede en liste til min mor i søndags over de ting jeg manglede, hun ville gerne kunne købe lidt hvis nu hun faldt over noget

Hvilken barnevogn har I egentlig valgt??
Vi genbruger den fra Victoria, den holder stadig så det er super dejligt. Det er en big star supreme fra emmaljunga, super fin selvom den er lidt bleget efterhånden

Jeg synes også scanningerne er de vigtigste, og dem som mændene får det meste ud af. Der kan de jo rigtig se med og se den lille spire. Det er også dejligt for dem at høre hjertelyd

Jeg tæller ned til mit jm besøg, nu er der kun 2 dage tilbage

Er spændt på hvad vi kan finde frem til, har som sagt haft en rimelig ok weekend. Siden i fredags har det været ok, men i dag begyndte det igen at være lidt værre

Godt der kun er 3 uger til termin...
Jeg fik investeret i klapvognen. Det var faktisk en rimelig fin vogn, og i dag er den blevet vasket lidt og børstet ren og vupti, så den faktisk endnu bedre ud. Det er jo ikke en som baby som sådan kan sove i, men den er meget praktisk til at gå til og fra institutionen når jeg skal hente og aflevere, samt hvis vi skal ned til byen og lure i butikker

Og 300 er jo ikke meget...
Knus Kathrina 36+6