Godmorgen Kathrina
Ja så sidder jeg igen her og har endelig sover rimelig godt i nat. Vågnet kort da Flemming kom i seng. Ellers sov jeg til kl. 5.15 og skulle på toilet og ja så var det sket. Kunne ikke falde i søvn igen, men som du selv skriver hvis man vågner mellem 6-7 tiden er det sket. Undre mig at jeg ikke kan sove mere, har altid haft et stort sove hjerte og især her nu hvor jeg er gravid.....men ja ikke at gøre ved. Fik ikke engang en morfar igår, gør jeg nogle gange, men vi skulle noget i går middag og ville i haven et smut om eftermiddagen. Vejret var super lækkert her hos os

Var ude at købe hoved/hale fad og badeindlæg til den bette

Så nu er vi vist ved at have det hele samlet. Puslebordet er klar til brug, kan ikke vente længere synes der er lang tid til slutningen af okt. - start nov.

Men går jo heldigvis hurtigere end man regner med.
Ja ligger en baby sam i Sønderborg (25 km) herfra og vi skal til eftermiddagskaffe hos mine svigerforældre i dag og de bor i Sønderborg. Vi har fået anbefaldet et sted i Tyskland, noget tilsvarende som baby sam. De skulle bare være meget billigere

F.eks autostol til halv pris, så det skal vi inden vi kører til mine svigerforældre. Så hvis vi ikke finder noget i Tyskland tager vi i baby sam, vil nemlig godt have alarmen købt inden Flemming starter på arbejde på tirsdag. For det er butikstider også er dt lidt svært at få dem kønt og ved det er noget han vil være med til at købe. Tøj m.m. lader han mig om - hvilket passer mig rigtig fint

Ja det er super lækkert at vi også har fået store ting, puslebordet er fra en kollega, barnevogn og vugge fra min søster også har vi fået tilbudt 2 tremmesenge som vi begge har sagt ja tak til. Og især hvis det lykkes for os at blive gravid rimelig hurtig efter. Så kommer vi til at skulle bruge 2 tremmesenge. Ja også har vi fået kravlegård af min søster og uro. Hvi9lket vi har fået 2 af en af min søster og en af en anden kollega, derudover er det kommet uro til autostolen fra en veninde.
Ja så vi mangler kun klapvogn, hvilket min søster har. Men den bruger de selv lidt endnu også er det en billig en hvor den lille ikke kan sove. Og var endelig min søster der foreslå os en hvor betterøv kan sove i.
Forresten derudover har vi fået en babystol fra Ikea til den lille af min moster, vil dog gerne have en Danstol på et tidspunkt, men det er jo noget vi kan ønske os penge til i barnebåd

Lækkert at I fandt en god en på trendsale, kan være rigtig heldig at finde en masse lækkert brugt de forskellige steder. Og det er tit som nyt

Ikke dårligt med sådan et lagersalg, ja må sige ud fik en masse fine ting til ingen penge.... Og lækkert ud fandt nogle julegave fra mormor/oldemor

Så ved man at man få noget man kan bruge.
Hader selv at få noget der ikke stå på min ønskeliste, min svigerforældre og svigerinde har en tedens til at købe noget jeg har snakket om én gang også uden det kan byttes

Max nedtur, ender somregl med det stå i skadet noget tid også ryger det ud.
Tror også han vil synes det er hyggeligt at komme med til jm, og især vil han synes det er fedt at høre hjertelyden. Så tror han tager med

Han lægge nogle gange hans øre på maven og kan derved høre den lille, men tror ikke det er det samme. Har jo ikke selv lyttet til en gravid mave før...
Rigtig god dag til dig. Og mange tak, ja lækkert de kunne blive enig. Var de endelig rimelig hurtige til, så det er dejligt.
Knus Pia 36 + 2