Øv hvor er det bare trist at det skal være så svært at finde et job for tiden. Det er hårde tider for dem som har mistet deres job! Der er jo virkelig mange om budet...
Jeg synes faktisk heller ikke man ser så mange stillinger som sygeplejerske, og der er der jo ellers mangel!!
Ja de bliver tætte, og det er også ok nu hvor jeg har vænnet mig til tanken! Synes ellers alderen mellem Victoria og Valdemar er helt perfekt, hun er 3 år og 3 mdr ældre end ham, han vil jo kun være 2 år og 3 mdr ældre end babyen... Samtidig er han bare mega meget mor syg, men vi må jo tage det som det kommer... Jeg kan se at Victoria og Valdemar er meget glade for hinanden, og de er begge glade for små børn også, så tror de bliver glade for lillebror/søster med tiden...
Jeg synes det er nogle rigtig fine navne I har fundet til den lille ny. Det er ikke altid så nemt synes jeg. Vi havde dog ingen problemer med at finde navn til Victoria, vi synes det var fint at det kom fra Victory, da vi synes hun var en fin sejr for os som par ;-)
Valdemar passede bare super godt til Victoria, så der var vi heller ikke meget i tvivl.
Vi vidste også begge gangene hvad kønnet var, så det gør det jo kun nemmere...
Denne gang synes jeg det er svært at blive enige.
Peter er helt vild med Victor, og jeg synes da også det er rigtig fint, men bare lige tæt nok på Victoria!! Jeg kan rigtig godt lide Alexander, men den er Peter ikke helt med på :-( Tror det ender med Victor hvis det bliver en dreng...
Vi kan begge godt lide Josefine, men er også helt vild med Vilma og Viola, dem kan Peter bare heller ikke så godt lide :-(
Håpber vi finder ud af det inden baby kommer, ellers i hvertfald rimelig hurtig efter ;-)
Knus Kathrina 36+0
Anmeld